תרבות ופנאי

טונהפארק בפורום

תרבות ופנאי13 בינואר 2019    דקה אחת
0

"מנגנים אלבומים", היא סדרת ההופעות המובילה של קבוצת זאפה וגולדסטאר. גם השנה סדרת המופעים תגיע גם אלינו עם שתי הופעות גרנדיוזיות, כשהראשונה תתקיים כבר ברביעי

טונהפארק בפורום

"גולדסטאר סאונדסיסטם" אירח מאות הופעות של האמנים הגדולים בארץ במהלך 14 השנים האחרונות, ובמסגרתו התקיימו כמה מהרגעים הבלתי נשכחים במוזיקה המקומית. המהדורה הנוכחית לשנת 2019, תחת הכותרת "מנגנים אלבומים" היא המשך טבעי לשיתוף הפעולה בין גולדסטאר לזאפה, ששם לו למטרה לקדם את המוזיקה בישראל, והפך למותג בפני עצמו אשר מחמם את החורף הישראלי כבר מעל עשור. ברביעי (16.1) יגיע ל"פורום לייב", טונה, ללא ספק אחד האמנים הכי מצליחים בסצנת ההיפ הופ הישראלית.

בשנים האחרונות הפך טונה לאחד האומנים המדוברים והמבוקשים בישראל. אחרי סיבוב הופעות מטורף ברחבי הארץ ובגלקסיות אחרות, נוחת טונהפארק בגולדסטאר סאונדסיסטם. טונהפארק הוא אחד המופעים המרהיבים שיש כיום בארץ, תצוגת תכלית של היפ הופ, רוקנרול וים של רגש.

ההפקה המוזיקלית העשירה ומדויקת של ניר דנן ויקיר בן טוב, בחיזוק ווידאו ארט מרהיב של נאור סוקי, הופכים את טונהפארק לחוויה מחשמלת שנוגעת בלב ומספרת סיפור על צניעות, כנות, אומץ והגשמה של חלומות.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות
0

אירועי אפריל ב FRIENDS

FRIENDS - רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות חוזרת לפעילות הדרגתית באולמותיה, בכדי להמשיך ולהעניק לקהל הרחב מזור תרבותי לרוח עם מיטב מופעים ומציגה מגוון אירועים באפריל

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה