תרבות ופנאי

ספקטור בחלוץ

תרבות ופנאי19 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

ביום רביעי (21.11), החלוץ 33 בעיר העתיקה יפתח את החצר שלו לשתי הופעות סופר מגניבות. זה יתחיל ברביעי כשדניאלה ספקטור, אחת היוצרות המוערכות בסצנה תגיע להופעה

ספקטור בחלוץ
דניאלה ספקטור | צילום: זוהר ראלט

ספקטור היא אחת היוצרות היותר מעניינות בסצנה המוזיקלית. כמו רבים אחרים, גם היא בנתה את שמה בסצנת האינדי ושיתפה פעולה עם לא מעט אמנים, אבל הקסם שלה והיצירה פרצו אל גבולות המיינסטרים.

עכשיו היא חוזרת שוב לחלוץ, הפעם עם הופעה שהיא כולה מפגש קרוב ואינטימי, מגובה בלהקה מהחלומות ומביא את השירים ואותה למקום חדש, מלא עוצמה ויופי. אל ספקטור חובר גבע אלון, עוד שם שפרץ אל הפלייליסט של כולנו, על החשמלית, ג׳נגו על הבס ואסף רייז בתופים. יחד הם יתנו זווית חדשה לשירים המוכרים, לצד חדשים מהאלבום שבדרך, עם סאונד חדש ומלא קולות. בין השירים המוכרים: כל הדברים היפים באמת, לישון בלעדיי, לווייתן, הכוכב הזה מת, תרקדי את זה ועוד.

למחרת, תגיע לחלוץ "תוצרת הארץ", גרוב מודרני בניחוח של פעם. להקת חברים המעוניינת להחיות את המוזיקה הישראלית הישנה והטובה ולשדרג את החדשה והמוכרת. חברים שמאמינים כי שירה בציבור אינן מילים גסות ובאים לשמח ולהרקיד עם אנרגיות וטמפו גבוהים ומביאים לכם את מיטב הזמר העברי על כל גווניו. או במילים אחרות, מסיבה ישראלית כחול לבן.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה