תרבות ופנאי

בוחרים לבלות

תרבות ופנאי29 באוקטובר 2018    2 דקות
0

מחר (שלישי) יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות - יום שבתון. "שבע" עם הפעילויות הרבות אשר יוצעו לקהל הרחב וללא עלות. בין היתר מתחם ג'אגלינג, סדנת שיווי משקל, סדנת חרבות ועוד, סדנאות יצירה

בוחרים לבלות
פעילות במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח | צילום: מישל אמזלג

בין הפעילויות ברחבי העיר, ב'ישפרו פלאנט' בבאר שבע מצאו דרך מקורית לבילוי במתחם ביום הבחירות והכינו תכנית לכל המשפחה שכוללת מתחמי פעילות רבים במהלך כל שעות היום. בין הפעילויות הרבות אשר יוצעו לקהל הרחב וללא עלות, הן מתחם ג'אגלינג, סדנת שיווי משקל, סדנת חרבות, יצירה ועוד. הפעילות במתחם הג'אגלינג תאפשר לכולם להפוך ללהטוטנים ליום אחד, כשלהטוטן יפעיל את המתחם במופע מאתגר וסוחף עם הקפצת כדורים, צלחות מסתובבות ועוד. בנוסף תתקיים גם סדנת שיווי משקל אשר תאפשר למשתתפים להבין איך זה "להרגיש על הגובה". הילדים והילדות יוזמנו להתנסות בהליכה על קביים, ללמוד כיצד שומרים על שיווי משקל, פעילות בקוביות עץ, סדנת חרבות ועוד.

ישפרו פלאנט | צילום: יח"צ

ב'גרנד קניון' באר שבע, בין השעה 11:00 ועד 18:00, יהיו פעילויות יצירה במתחם הילדים, פעילויות יצירה מגוונות המתאימות לכל גיל, כאשר בשעה 16:00 ייערך מופע של קופיקו בקומת המזון. הכניסה חופשית.

קניון עזריאלי הנגב מזמין אתכם ביום הבחירות, בשעה 12:00, למפגש מעריצים עם כוכבי הרשת, מורן טרסוב ובעלה, די.ג'יי ג'וזף סטאר. טרסוב, יוטיוברית, גורו יופי וכוכבת רשת, מחלוצות היוטיוב בישראל ובעלת ערוץ יוטיוב מוביל בתחום הלייף סטייל בארץ, הינה מודל לחיקוי ולהשראה לנערות ונשים בכל הגילאים. עם למעלה מרבע מיליון עוקבים ברשת, מורן וג'וזף יוצאים מהרשתות החברתיות ומגיעים ביום הבחירות לקניון הנגב למפגש מעריצים חסר תקדים, שבו תוכלו לראות את הכוכבים ולהצטלם איתם.

מורן טרסוב וג'וזף סטאר | צילום: יח"צ

במתחם הקטר 70414 יחגגו את יום הבחירות בפעילויות חווייתיות בין השעות 10:00 עד 14:00. בשעה 11:00 תתקיים הצגת הילדים "המלך ארהל'ה פורש"- המלך אהר'לה החליט לפרוש מתפקידו, ומכנס לשם כך אסיפה של כל חיות היער כד לבשר להם על החלטתו. באסיפה אף חייה לא מתנדבת לכהן כראש ממשלה ומגיעה החלטה שכל חיה תיקח על עצמה תפקיד מסוים בממשלה, בכדי לעזור לארהל'ה הפורש.

בשעה 12:30 המירוץ לקלפי – מירוץ מאתגר ומהנה לכל המשפחה, בו חידות ומשימות מרתקות שכולן קשורות לקלפי ולבחירות. לאורך כל הפעילות ייפתח מתחם קטנטנים עם ערכת יצירה לבחירה לכל ילד ומתחם בועות סבון ובנוסף כניסה למוזיאון ולמיצגים השונים.

המירוץ לקלפי | באדיבות מתחם הקטר

מתחם מוזאוני הנגב מזמין אתכם להצביע ברגלים ולבחור באמנות. צוות ההדרכה במוזאונים מחכה לכם עם סיורים מיוחדים – שנועדו למשפחות עם ילדים בתערוכה החדשה "חלומות מבטון" ובתערוכה "בסוף מערב". הסיורים יתקיימו בשעות: 10:30, 12:30, 14:30- וללא תוספת תשלום. בנוסף כל משפחה תקבל במתנה ערכת גלויות ואיתה תוכלו לצאת להרפתקה בחצר הייחודית של מוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח, ולגלות יחד צורות מעניינות המסתתרות בין המוצגים העתיקים, ולהשלים את הציור בצבעים.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה