תרבות ופנאי

מאחורי הדלתיים הסגורות של הממ"ד

תרבות ופנאי29 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

אנחנו נמצאים כרגע בסופו של קיץ מתוח במיוחד, עם פצועים, נפגעי חרדה, מאות דונמים שרופים, ועשרות אלפי אנשים עם פרנסה שנפגעה. רגע לפני תחילת השנה החדשה, מגיעים אמני עוטף עזה והדרום לפסטיבל חגיגי ואופטימי במיוחד בבאר שבע, בו יציגו את יצירות האמנות ויציעו למכירה מתנות ייחודיות לחג

מאחורי הדלתיים הסגורות של הממ"ד
פסטיבל אמנות דרומית. עציצים מחימר | רחל ינאי

אחרי תקופה ארוכה בה הסתגרו בתוך הסטודיו, וחלקם אפילו נאלצו לסגור את הגלריות כי לא יכלו יותר להחזיק בהן בגלל המצב, עשרות אמנים מיישובי עוטף עזה והדרום מקימים יחדיו פסטיבל אמנות ייחודי לקראת ראש השנה.

הפסטיבל החגיגי שיתקיים בבאר שבע, נועד לרומם את מצב הרוח, לסייע לקראת החג לאלו שפרנסתם נפגעה, להראות איך כל המדינה עוטפת אותם באהבה ולהפוך את המתנות השנה ללא רק תוצרת הארץ, אלא תוצרת הדרום.

פסטיבל אמנות דרומית. ציורי סיטואציות מקראיות | איריס וקסלר

בין יצירות האמנות תוכלו למצוא צלחות בעבודת יד מחימר מקומי נגבי, עם הדפסי יעלים, מעשה ידיה של דנה מירזיוף מהגנב; איורי סיטואציות מקריות של איריס וקסלר, תושבת באר שבע שייצגה את ישראל בתערוכות בינלאומיות לכבוד שחרורו של גלעד שליט; וציורי נוף ארצישראלי דרכם תושבת עוטף עזה, דורית חניה, מצליחה להשתחרר מהמתח ולהגיע לשקט ושלווה פנימית – אותה היא רוצה לחלוק עם אחרים.

בנוסף, יוצעו למכירה בפסטיבל פריטי אמנות מחביות יין, שטיחים מעבודת יד, איורים בצבעי מים וקליגרפיה, משחקים ידידותיים לסביבה מחלוקי נחל, צילומים מקוריים, שטיחים מעבודת יד, תחרת נייר, יצירות מזכוכית, כלי קרמיקה חגיגיים, תכשיטים ייחודיים בעבודת יד, פריטים ואביזרי נוי סרוגים, ריהוט עץ ואוספים פרטיים נוספים שנותנים במה לאמנים מהאזור.

מתחם העיצוב דיזיין פלוס, בימי שישי: 31.8 ו-7.9, בין השעות 10:00-13:00. הכניסה חופשית.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה