תרבות ופנאי

מציירת אותך

תרבות ופנאי16 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

סינגל חדש, מתוך אלבום בכורה שבדרך, הצעת נישואין ותכנית ריאליטי חדשה. תאיר שדה היא כבר מזמן לא הילדה שאייל גולן קרא לה

מציירת אותך
תאיר שדה | צילום: אליאב ביטון

בגיל 14.5 השתתפה תאיר שדה בתכנית הריאליטי עטורת הרייטינג "אייל גולן קורא לך". תאיר שסומנה כבר אז כהבטחה גדולה, התחילה להופיע באירועים, כתבה שירים, הלחינה וניסתה לפרוץ את דרכה בתעשייה הקשה הזו בארץ. היום, שבע שנים מאוחר יותר, תאיר עדיין שם. מנסה לפרוץ, להצליח בגדול, להוציא אלבום בכורה.

כעת היא משחררת סינגל חדש אותו כתבה והלחינה, "מציירת אותך" – בלדה שמשלבת בין מוזיקה מזרחית אסלית, לשירה נעימה ונוגעת לאוזן. ב"מציירת אותך", תאיר חוזרת לסגנון הטבעי שלה ומוכיחה שהיא ווקליסטיות אדירה, שיודעת ושולטת באופן מדהים בקול שלה. אחרי "אם לוותר", "רק עוד דקה" ו-"דרמטי", מדובר בסינגל הרביעי מתוך האלבום המתגבש.

רק לאחרונה לקחה שדה חלק במופע "עושים שמח" עם ירון אילן ואף התארסה לבן זוגה ומנהלה האישי, בר לוגסי, מה שהספיק לה להגדיר את התקופה האחרונה אותה היא חווה, כתקופה הכי טובה בחייה.

"אני כתבתי והלחנתי את השיר שהוא קצת עצוב, שבא לי דווקא בתקופה הכי טובה בחיים שלי", היא מספרת ל"שבע". "אני בדרך לאלבום ראשון, עובדת על עוד שירים, מופיעה באירועים ואפילו קיבלתי הצעת נישואין מחבר שלי שאני איתו חמש שנים. הוא המנהל שלי והוא מלווה אותי לכל מקום יחד עם אבא שלי. זה כיף שיש מישהו שמאמין בך ולא נותן לך לוותר".

לדבריה, "זה משפיע עליי לטובה, כי כשאתה מאושר, הכל נפתח. יש לי יותר חומרים בראש, אני יושבת יותר וכותבת יותר וזה המשך ישיר ל'דרמטי' שיצא לפני שלושה חודשים".

אגב, בקרוב מאוד נראה את שדה תכנית ריאליטי חדשה. עד אז תיהנו ממנה ב"מציירת אותך".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה