תרבות ופנאי

 ג'אז במשכן

תרבות ופנאי3 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

הפסנתרן והווירטואוז לאוניד פטשקה יארח את הרכב הג'אז והדיקסילנד, משפחת קרלינג, למופע מיוחד בבאר שבע

 ג'אז במשכן
פטשקה וגונהיל על הבמה | צילום: אלכסנדר גור

שיתוף הפעולה המוזיקלי המוצלח בין פטשקה למשפחת קרלינג, החל לפני כעשר שנים, כשמשפחת קרלינג התארחו והופיעו בפסטיבל באשדוד, אותו הקים ומנהל פטשקה עד היום.

השילוב המוצלח ביניהם הוליד מופע "זוגי" משותף בישראל, שכולו גרוב, ג'אז בסגנון דיקסילנד וצלילים ממחוזות אחרים. משפחת קרלינג (שבדיה) היא תופעה מדהימה; האנסמבל מורכב מההורים, הנס ואיינה, שהקימו את הלהקה בשנת 1982 בעיר גטבורג, וילדיהם: האחיות גרדה וגונהילד כוכבת הלהקה, והאחים – מקס ואולף.

גרדה היא נגנית בפסנתר, טרומבון סקסופון; מקס – נגן קלרינט, סקסופון וכינור ומלבד המוזיקה, הוא גם עוסק באומנויות הקרקס. אולף – מתופף בסגנון תחילת המאה ה-20. אם המשפחה, איינה – מנגנת בבנג'ו וגיטרה והאב הנס – מעשיר את ההופעות בסולואים של חצוצרה.

בהופעה המשותפת עם פטשקה, הנגנים מדביקים את הצופים בקלילות, בגרוביות האין סופית והאנרגיה המחשמלת שמתחברת לנגינה של פטשקה, שביסס את מעמדו כאמן – ווירטואוז מבריק. לאורך השנים הוא משלב בעבודתו פסנתר קלאסי וחשמלי, סינטיסייזר וכלי הקשה מיוחדים ומופיע כסולן באולמות בכל רחבי העולם.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 4.8, 20:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות
0

אירועי אפריל ב FRIENDS

FRIENDS - רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות חוזרת לפעילות הדרגתית באולמותיה, בכדי להמשיך ולהעניק לקהל הרחב מזור תרבותי לרוח עם מיטב מופעים ומציגה מגוון אירועים באפריל

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה