תרבות ופנאי

שר"ב בחמישי

תרבות ופנאי2 ביולי 2018    דקה אחת
0
שר"ב בחמישי
אמנות בעיר העתיקה בב"ש | צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של שר"ב

אמני העיר העתיקה בבאר שבע יפתחו השבוע את חללי העבודה שלהם לקהל הרחב באירוע אמנותי חודשי קבוע – שר"ב (שישי ראשון בחודש). הפעם זה יקרה בחמישי, החל מהשעה 19:00 ועד השעה 23:00.

המבקרים בגלריות הרבות בעיר העתיקה מוזמנים לצאת לבילוי של חמישי בערב ולטייל בין רחובותיה הקסומים, בתי הקפה, השווקים והסצנה האמנותית שפורחת בעיר העתיקה של באר שבע. באירוע נחשפים המשתתפים למגוון יצירות ולסוגים שונים של אמנות ומוזמנים למפגש והיכרות אינטימיים עם האמנים המקומיים, שלמעשה עובדים תוך כדי הפעילות. בחלק מהמקומות מזמינים האמנים את הקהל להשתתף בהכנת היצירות ואף מעבירים סדנאות אמנות קצרות.

הקהל הרב המסייר בין המתחמים, שמספרו עולה מדי חודש, מעיד על הצורך והצימאון לצרוך אמנות ולרכוש עבודות מקוריות. בין האמנים שמשתתפים בפרויקט – איריס וקסלר, אוריאל גור דוד, רייצ'ל דיוויס, שמעון סרוסי, דני מכליס, מרתה שלמייב ודלית רייז. השנה במסגרת הפעילות יתקיימו גם סדנאות וקורסים בבית מלאכה לבירה, הממוקם בעיר העתיקה בבאר שבע. בביקור בחללי העבודה של האמנים אפשר לראות מגוון רחב של תחומי יצירה, ביניהם ציור, צילום, פיסול, עבודות מייצב, קרמיקה, תכשיטנות, עיצוב זכוכית, עיצוב תעשייתי, ויטרז', שימוש בחומרים ממוחזרים מוזיקה, ועוד.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה