תרבות ופנאי

לאן השבוע?

תרבות ופנאי29 ביוני 2018    דקה אחת
0

איזה שבוע מחכה לכם...

לאן השבוע?
ילדי בית העץ | צילום: בני גם זו לטובה

ילדי בית העץ – הפרויקט המוזיקלי של האחים רן ויאיא כהן.
חוויות חבורת הילדים ומקום מפגשם על צמרת העץ נגעו בליבם של ילדים רבים, ולא פחות מכך – גם בלב ההורים. המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 30.6, 11:00.

השיטה – קומדיית מתח של תיאטרון באר שבע. עיבוד מחודש למחזה עטור השבחים של ג'ורד גלסרן. המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 3.7, 21:00.

השיטה | צילום: מעיין קאופמן

פרפרים הם חופשיים – ההצגה עטורת השבחים של תיאטרון באר שבע המביאה את סיפורו של דון, עיוור צעיר ומוכשר שעזב את בית אמו בפרבר עשיר, מגיע לחפש את מזלו בעיר הגדולה כמוזיקאי. הוא שוכר לעצמו דירת חדר בוהמיינית ועורך היכרות עם שכנתו היפה והזרוקה, ג'יל. המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 5.7, 20:30.

פרפרים הם חופשיים | צילום: אילן בשור | עיצוב: פרופגנדה

חמישי ברובע – חגיגה של מוזיקה, אמנות ובירה ברובע האמנים בערד עם טרנטה גרוב מאשין, אמן כלי ההקשה זיו איתן, ערב פוטארי סלאם וקורין אלאל בהופעה לט"ו באב. רובע האמנים ערד. הכניסה חופשית החל מ-5.7 ובכל יום חמישי בחודש יולי, בין השעות 18:30-22:00. 

חמישי ברובע | צילום: יח"צ

"כייפארק קייצי" – כמידי שנה תקיים עיריית באר שבע בימי חמישי בחודשים יולי-אוגוסט, מגוון פעילויות ושלל אטרקציות לילדים בכל הגילאים. פארק החייל האוסטרלי. 5.7- 23.8.

"אמני ערד ומבואותיה" – מאמץ קולקטיבי של תושבי ערד וסביבתה להאיר את העשייה העשירה המקומית בתחומי האמנות והאומנות, ולהציע מבט רענן על היצירה הנעשית באזור. תערוכה. המרכז לאמנות עכשווית בערד. 6.7, 12:00.

ליאוניד חמידוב – חניך בקבוצת "נוער שוחר אמנות", צילום, 2018

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה