תרבות ופנאי

רחבת הריקודים במשכן

תרבות ופנאי21 ביוני 2018    דקה אחת
0

להקת המחול קמע תופיע השבוע בבכורה עם מופע המחול החדש "רחבת הריקודים" - מופע מחול חדש של הכוריאוגרף תמיר גינץ, שמטרתו לקרב את בני הנוער לאמנות המחול

רחבת הריקודים במשכן
קמע | צילום: כפיר בולוטין

צופי המופע ב"רחבת הריקודים" הופכים להיות משתתפים בתחרות מחול שמתכתבת בהומור עם ז'אנר הריאליטי הטלוויזיוני.

המופע מתרכז בארבע דמויות של פיינליסטים המייצגים סגנונות מחול שונים, מבלט קלאסי ועד היפ הופ. במהלך המופע מוזמן הקהל לבמה למפגש אינטראקטיבי עם הרקדנים. גינץ ממשיך את השיח שלו עם זמר עברי מובחר, כפי שעשה במופע הלהיט "גליץ" ומגיש פסקול דינאמי בו שזורים להיטים סוחפים, במופע וידאו ארט. העבודה על המופע היא תוצר של שיתוף פעולה באר שבעי הנשען על כוחות יצירה מקומיים, בהמשך לחזון להקת המחול קמע ליצור בבאר שבע תרבות מקומית אמיתית של תושבי העיר.

בנוסף לרקדני הלהקה ולגינץ, לקחו חלק ביצירה באר שבעים נוספים: הדרמטורגיה והבימוי הופקדו בידיו המוכשרות של יואב מיכאלי, המנהל האמנותי של תיאטרון הפרינג'. את הפסקול דיבבו בוגרי בית הספר למשחק ע"ש גודמן, הצילומים של הווידאו ארט צולמו בתיכון מקיף א', המשכן לאמנויות הבמה, מרכז הצעירים ובשיתוף פעולה של אצטדיון הכדורגל 'טרנר' ואף ברחבי שכונות העיר. המנחה הווירטואלי הוא לא אחר מאשר יאיר נגיד, ראש מנהל התרבות ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה באר שבע.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 24.6, 18:30. 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה