תרבות ופנאי

גושן בעומר

תרבות ופנאי3 ביוני 2018    דקה אחת
0

אחרי עילי בוטנר וילדי החוץ, יגיע לעומר נתן גושן והלהקה, עם המופע המהנה, הקצבי ועמוס הלהיטים

גושן בעומר

במופע, להיט רודף להיט, מארבעת האלבומים של גושן בארץ וטעימה מהקריירה המתפתחת בחו"ל. המופע כולל את שירי האלבום האחרון "שלושים" וביניהם הלהיטים: "זה שלנו", "חיכיתי", "26", "דור הסתלבט", ו-"את באה אליי", לצד הרפרטואר העשיר מכל התקופות וגם הלהיטים הבינלאומיים: Thinking About It ,Home והפתעות נוספות. אז רגע לפני ההופעה. תפסנו את נתן גושן לראיון קצר.

אז נתן, עם 4 אלבומים ואינספור להיטים, מה בעצם נותן לך את ההשראה ליצור, לכתוב ולנגן?

"אני לא יודע ולא רוצה לעשות משהו אחר. אני לא מחכה להשראה או לאיזו מוזה שתנחת עליי. אני פשוט עובד על זה. אני קם בבוקר ופשוט יושב לכתוב. אני מתייחס לזה אחרת. לפעמים אני אפילו כותב כאימון לעצמי. כמובן שאם מגיע משהו או שיש לי ניצוץ באמצע היום, אני מיד כותב את זה".

יש לך קריירה בינלאומית עם שירים בעברית ובאנגלית. מבחינתך, אתה מעדיף לשיר ולכתוב בעברית או באנגלית?

"זו שאלה מעניינת. אני חושב שלשיר בעברית אני קצת יותר מתחבר, בעיקר כי אני ישראלי, אבל אני באמת אוהב לשיר גם וגם. לגבי הכתיבה אני לא יכול לבחור, אני לא יודע מה בא לי יותר בקלות".

בחמישי אתה מגיע לאמפי עומר להופעה. מה אנחנו צפויים לקבל במופע?

"יהיו הרבה מהשירים שכולם מכירים וגם קצת דברים חדשים. יהיו גם כמה הפתעות, אבל אותם אני שומר בסוד להופעה. יש לי כבר ארבעה אלבומים, אז קשה להכניס את הכל להופעה אחת ותמיד בסוף הופעה יש מישהו שאומר לי שהתבאס שלא שרתי שיר כזה או אחר, אבל אני מנסה לכוון לשירים שהרוב מכירים".

אמפי עומר, 7.6, 21:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה