תרבות ופנאי

קונצרט מהסרטים

תרבות ופנאי8 במאי 2018    דקה אחת
0

במסגרת הסדרה לכל המשפחה של הסינפונייטה הישראלית באר שבע יתקיים בשבוע הבא קונצרט מהסרטים עם מבחר פסקולים מפורסמים מסרטי קולנוע אהובים כמו אלאדין, ספר הג'ונגל, צלילי המוסיקה, מלחמת הכוכבים ועוד

קונצרט מהסרטים
חן צימבליסטה | צילום: אנג'ליקה שר

המופע של הסינפונייטה, בשיתוף עם חן צימבליסטה, משלב קולנוע ומוסיקה חיה, על גבי מסך ענק יוקרן הסרט "חנות המשכון", מאת צ'רלי צ'פלין והתזמורת תבצע פסקול מיוחד שנכתב עבורו. על הקונצרט ינצח ג'ימס אלן אנדרסון, אליו יצטרפו מקהלות מקונסרבטוריונים מבועים, "ציפורי השלום" משער הנגב וירוחם, בניצוחה של אליטה צייטלין.

ג'יימס אלן אנדרסון (ארה"ב), מנצח, פסנתרן ומפיק מוזיקלי, משמש כמנצח הבית והמנהל המוזיקלי של אוניברסיטת דאלוור ארה"ב, כולל תזמורת האקדמיה הסימפונית, התזמורת הקאמרית והאופרה. בין תכניותיו המגוונות והמקוריות (זוכה פרס 2016 Vytautas Marijosius Memorial Award עבור תוכן קונצרטנטי מקורי), אנדרסון מנהל את התכנית הקולנועית-סימפונית באקדמיה ומופיע עם מוזיקה מתוך סרטים בכל העולם.

בין מוריו לניצוח: דיוויד אפרון; טונו קלם; פייר הטו; אוטו וונר מולר. ובין מוריו לפסנתר: מייקל זנג; פרנסיס וונג. בעבר שימש כמנהל מוסיקלי של הסימפונית של בוט (Butte), מנצח מחליף בסימפונית של צפון קרוליינה ומנהל מוזיקלי באוניברסיטת מונטנה.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 14.5, 17:00, 18:30.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה