תרבות ופנאי

הזקן והים והשוד

תרבות ופנאי22 באפריל 2018    דקה אחת
0

תיאטרון הפרינג' מעלה השבוע שתי הפקות מקור. לאן תלכו?

הזקן והים והשוד
הזקן והים | צילום: רדי רובינשטיין

הראשונה היא ההצגה הזקן והים. סיפורו של דייג זקן, שהוא התגלמות האנושי שבאדם, ודג ענק, המגלם את החייתי שבעולם החי, באים לידי עימות גורלי ומחוללים דרמה עזה. משל פילוסופי הנוגע בכוח הרצון האנושי מול אתגרים בלתי אפשריים, בזקנה וביחס החברה לכך.

סיפור המופת של המינגווי, מהטובות והידועות שביצירותיו, זוכת פרס נובל לספרות ופרס פוליצר, זוכה לעיבוד חדש חזותי ומודרני, בשפת הבמה הייחודית של אנסמבל "עיט". שילוב של תנועה, משחק ללא מילים, מוזיקה עכשווית, הקרנות וידיאו-ארט מתקדמות, בובנאות ותאורה, יוצרים תמהיל יוצא דופן הנע בין קולנוע "חי " על הבמה, לבין תיאטרון "קולנועי". עיבוד יוצא דופן החושף את הרלוונטיות של הסיפור למציאות של עולמנו כיום.

רביעי 25.4, שעה 20:30.

ההצגה השנייה היא ההצגה "שוד". מדוע שני אנשים ללא שום רקע פלילי, מחליטים לשדוד סניף דואר? כיצד הם לוקחים את המאבטחת ועובדת הסניף, שהיא גם בלוגרית מושבעת, כבנות ערובה? מה הזעיק את המשטרה? מה גורם להפרות הסדר מחוץ לסניף הדואר בשכונה? ומה קורה אם משהו קטן כמו תנודת כנף של פרפר, או דבורה, משנים את כל השתלשלות האירועים? פרויקט קבוצתי מקורי, מושקע ומשעשע, מבית היוצר של אנסמבל 'עיט', עולה החודש בהצגת בכורה חגיגית.

שבת 28.4, שעה 20:30.

שוד | צילום: נוגה אוחיון

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה