תרבות ופנאי

אור גדול בפורום

תרבות ופנאי18 במרץ 2018    דקה אחת
0

פורום לייב ממשיך להביא לנו יופי של הופעות לרגל שנות ה-30 למועדון והפעם זב תורו של אמיר דדון, שיגיע למופע עם אורחת מיוחדת

אור גדול בפורום
אמיר דדון מגיע ל"פורום" | צילום: פטריק סבג

דדון הוא אחד השמות הלוהטים בסצנה וכזה שתו תקן איכות מוטבע על כל שיר שהוא מוציא. הוא השיק לא מכבר את אלבומו השלישי ממנו יצאו כבר הלהיטים: "כל יום כמו נס", "לבחור נכון" ו"עוד נוסעים".

דדון פרץ לתודעה בשנת 2008 עם השירים "שאריות של החיים" מהפרויקט של עידן רייכל ו"אור גדול", אותו כתב והלחין. שנתיים לאחר מכן יצא אלבום הבכורה שלו "אמיר דדון" שכלל את הלהיטים: "אור גדול" ,"חלל" ועוד. בעקבות הצלחת האלבום שהגיע למעמד אלבום זהב, הוא זכה בפרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה", כשבמקביל השתתף במחזמר "לילה לא שקט" בתאטרון הקאמרי. גם שם זכה בפרס "תגלית השנה בתאטרון".

בשנת 2013 יצא אלבומו השני "יש אין סוף", מתוכו בלטו הלהיטים "לא סתם", "בגלגול אחר", והעיבוד המחודש לשירו של שלום חנוך "נגד הרוח". בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית.

דדון שיתף פעולה עם מיטב האמנים ובהם: עידן רייכל, שלמה ארצי, ריטה, ארקדי דוכין, מתי כספי ועוד והפך לאחד היוצרים והזמרים העסוקים והמבוקשים בישראל. דדון ידוע בהגשה המיוחדת שלו ובעיקר בקול הענק שלו. במופע הוא מארח עוד זמרת עם קול ענק וטונות של כריזמה, מירי מסיקה שתגיע עם הלהיטים הגדולים ביחד ולחוד.

מועדון הפורום באר שבע. 20.3, 20:30.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה