תרבות ופנאי

שחפים רצים יחפים

תרבות ופנאי26 בפברואר 2018    דקה אחת
0

ספר שירים חדש של יאיר כהן (הוצאת ספרי ניב), יושק בשבוע הבא בספריה העירונית בבאר שבע

שחפים רצים יחפים
הסופר יאיר כהן | צילומים: יח"צ

הספר, "שחפים רצים יחפים" הוא ספרו השני של כהן' אשר מציג בפני הקורא שירים מגוונים שכולם ככולם נוגעים בכולם. החל בזכות הטבע המוצע לעיני כל, המשך בימי הזיכרון המשותפים שצפים ובהזדהות האדם עם מולדתו על סך נופה הייחודי ועברה המיוחד. "מזוודת העם שלי" פרושה כדפי יומן צהוב שנשתמר מאז, בעוד מציאות החיים נעה בין מלחמה לבין שלום. מציאות שמתוארת באופנה החד מנקודת מבט של חיילת, של אויב מת ושל מצבות אילמות שעליהן מתנפצות התפילות.

כהן, נשוי למרים (מיה) ואב לארבעה ילדים, תושב להבים. על משמעות שם הספר "שחפים רצים יחפים"" הוא מספר: "שחפים מסמלים בעיניי את היכולת לעמוד עם שתי רגלים על האדמה ובאותו זמן את היכולת להתרומם ולדאות אל מרחבי הצייד והדמיון. האוקיינוס והאופקים היו אצלי תמיד גורמי משיכה שיש בהם יותר מהנסתר מאשר הנגלה".

באירוע שיתקיים בספריה העירונית בבאר שבע יספר כהן על ההשראה לכתיבתו, ויקרא משיריו. על הטבע המוצע לעיני כל, ימי הזיכרון המשותפים שצפים, הזדהות האדם עם מולדתו, נופיה ועברה. כמו כן, יספר על ספרו "הכיסא השלישי" המוקדש לאירועי מלחמת יום הכיפורים, מנקודת מבט של איש צוות בהליקופטר. האירוע בהשתתפות יוסף אליעז וליווי מוזיקלי של דנה שוורץ.

הספרייה העירונית באר שבע. 27.2, 18:00. הכניסה חופשית.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה