תרבות ופנאי

עם הפנים לקהילה

תרבות ופנאי11 בפברואר 2018    דקה אחת
0

תזמורת כלי הנשיפה של הקונסרבטוריון למוסיקה באר שבע, בניצוחו של חיים גפטר, קיימה (שישי) קונצרט תחת הכותרת "עם הפנים לקהילה", המוקדש לאוכלוסייה בעיר אשר אין באפשרותה להגיע בדרך כלל לקונצרטים הרשמיים

עם הפנים לקהילה
מתוך קונצרט | צילום: טל פרומרמן

מטרת הקונצרט לתרום לאוכלוסייה זו (בתי אבות, ילדי תקשורת, אק"ים, מרכז הורות וטף, נפגעי צ'רנוביל, עמותת "עמך" וכו') "חוויה מהנה וקלילה בצהרי יום שישי". הקונצרט משלב בתוכו רפרטואר קליל המתאים לכל אוזן ומאופיין בעיקר במוזיקה קלה.

לפני כן, בחודש נובמבר האחרון קיימה התזמורת קונצרט מוצלח במיוחד עבור עמותת "עמך" ולאור ההצלחה וההנאה של חברי העמותה, החליטה התזמורת להרחיב את פעילותה ולנסות ולהגיע גם לגופים אחרים שאינם מגיעים להופעות בהתנהלות היומיומית שלהם.

תזמורת כלי הנשיפה בניצוחו של חיים גפטר (חניכו של זיקו גרציאני ז"ל) היא תזמורת ייחודית ומיוחדת בכך שמנגנים בה מנוער, דרך חיילים וסטודנטים, ועד מבוגרים וגמלאים. בתזמורת מנגנים אף נגנים שהם בני אותה משפחה. מנצח התזמורת, שעיבודיו מנוגנים בארץ ובעולם הוא מלחין ומנצח ידוע במקומותינו.

התזמורת מנגנת רפרטואר קליל ומקסים כגון שירים ישראלים, מוזיקה אמריקאית, דרום אמריקאית וקלאסית קלה. רוב הקונצרטים מלווים בסרטונים עם מידע אודות הקטעים המנוגנים ומעשירים את חווית ההאזנה.

בקונצרט האחרון בסוף השבוע נוגנו קטעים של משה וילנסקי (כלניות), שלמה ארצי, רימסקי קורסקוב (שחרזדה), לרוי אנדרסן (מזחלת השלג) ועוד.

הקהל השאיר מכתבי תודה | צילום: פרטי

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה