עסקים וכלכלה

דקת נדל"ן

עסקים וכלכלה21 בינואר 2018    דקה אחת
0

מכירה או קניה של בית נכון להיום, זו אולי העסקה הכי גדולה שתעשו בחייכם. לכן הכנה נכונה לתהליך היא לא בגדר המלצה

דקת נדל"ן
אור יוסף מאיר | צילום: סלי פטל

היי אני אור יוסף מאיר, יועץ נדל"ן, בוגר מכללת RES (המכללה הגדולה בארץ למקצועות הנדל"ן), יזם, וזכיין של רשת Group RES, מנהל סניף באר שבע, בירת הנגב והיום אני אתן לכם מספר עצות חשובות למכירה מוצלחת.

החלטתם למכור את הבית? לפני שרצים לפרסם, כדאי לעשות מספר הכנות ובדיקות מקדימות. במהלך המכירה יצוצו הרבה חששות, חוסר ודאות וספקות. בכל זאת, מדובר בנכס שגרתם בו שנים, גידלתם בו ילדים, אירחתם אנשים ועברתם בו אין ספור רגעים מאושרים.

אז מה הסיבה למכור? המשפחה מתרחבת? שיניתם מקום עבודה? סיבה טובה למכירה של הבית תעזור לכם לצלוח את כל המשוכות.

ובכן, מה עושים?

שלב א': מה המחיר של הנכס?

מחיר הנכס לא קבוע, אך חשוב שתעשו סקר שוק מעמיק, בדיקה מקיפה וכוללת של נקודות החוזקה והחולשה של הנכס שלכם ובחירת מחיר ריאלי לבית, יובילו אתכם למכירה הרבה יותר מוצלחת.

לבדוק נסחי טאבו (אתם בטוחים שהנכס על שמכם?) תתפלאו לשמוע כי היו מקרים. אל תתעצלו להוציא נסח עדכני שמגלה את המצב המשפטי של הנכס.

ערכו בדיקה ברשויות: בדקו שאין מיסים, היטלים, חובות, הערות הזהרה וכדומה שלא ידעתם על קיומם בכל הגורמים הרלוונטיים. בדיקה בשלב זה היא חובה וזכרו תמיד: אף אחד לא אוהב לגלות הפתעות אחרי שהחוזה נחתם.

במידה ויש משכנתא על הבית, בדיקה בבנק תגלה אם אפשר לגרור אותה, להקפיא או שצריך לחסל אותה. פגישה עם יועץ משכנתאות יכולה לעזור לכם פלאים.

טיפים נוספים בכתבה הבאה…

 

 

אל תלכו לבד בחושך, תנו לי ללוות אתכם.

אור יוסף מאיר  מנהל סניף R.E.S. בירת הנגב

אשמח לענות על שאלות במייל: resbirathanegev@gmail.com

ובטל': 050-9987705

R.E.S.GROUP – פתרונות נדל"ן ופיננסים

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

ריח של פסח ב-!BOOOM

בכניסה לסניף ״בום״ במגדל הרכבת ובקניון עזריאלי הנגב בב"ש, צריך לפתוח חזק חזק את העיניים ואת האף כדי ליהנות מהמראה המרהיב והריח הנעים של פסח שמתקרב…

עסקים וכלכלה27 במרץ 2024    דקה אחת
0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה