עסקים וכלכלה

חנות קונספט החדשה של מותג הספורט אנדר ארמור  בגרנד קניון

עסקים וכלכלה8 בדצמבר 2021    דקה אחת
0

החנות החדשה בבאר שבע נפתחה בהשקעה של 1.2 מיליון שקלים

חנות קונספט החדשה של מותג הספורט אנדר ארמור  בגרנד קניון

החנות החדשה של UNDER ARMOUR נפתחה השבוע ונחשבת לחנות מספר 7 של המותג בישראל לא כולל 5 חנויות GET-PRO אשר מפעילה חברת גרונדמן ושות׳ הנחשבת ליבואנית הרשמית של מותג אנדר ארמור בישראל. החנות נפתחה בעלות של 1.2 מיליון שקלים ומשתרעת על פני שטח של 220 מ״ר. החנות החדשה ממוקמת בקומת הכניסה של גרנד קניון באר-שבע וניתן יהיה לרכוש בה את מגוון הפריטים של המותג, נעליים ביגוד ואביזרים בקולקציות החדשות לגברים ונשים.

החנות החדשה מעוצבת בקונספט החדש של המותג בעולם בעלת מראה חדשני, נקי, מודרני ומציגה על קיר שלם את תצוגת נעלי הספורט הכי חדשות ומתקדמות ברמה הטכנולוגית בעולם. בין הנעליים, מוצגות גם נעלי ריצה חדשות מסדרת Mega 2 Cloneהמושקות בימים אלה בישראל.

 

בנישת הביגוד הספורטיבי, שבו מגלה החברה חידושים טכנולוגיים ואופנתיים מדי עונה, תמצאו קולקציה רחבה של בגדי ספורט איכותיים ומקצועיים המתאימים לריצה כמו: חולצות מתנדפות זיעה, טייטצים ומכנסי ריצה בעלי טכנולוגיות מתקדמות, חזיות ספורט, מעילי קפוצ'ון ומכנסי אימון מבדים השומרים על טמפרטורת גוף המתאמן ובעלי טכנולוגית קירור גוף המקדמות ביותר, כמו גם, בגדי אימון לחדרי כושר, טייטצים, מחטבים לצד תיקים ואביזרים ספורטיביים ואופנתיים.

לדברי מנהלת השיווק של מותג הספורט UNDER ARMOUR בישראל נעה לב: "אנו מתרגשים להשיק חנות לפי הקונספט החדש של המותג העולמי אנדר ארמור לראשונה בעיר באר-שבע. זוהי החנות השביעית של המותג בישראל. העיר באר-שבע נחשבת למוקד מרכזי של הדרום כולו וחשוב לנו להוות נגישות פרונטלית בחנויות של המותג עבור קהלים החובבים ספורט בכל רחבי בארץ״.

צילומים: נועה לב

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה