עסקים וכלכלה

שף אורן אסידו יוביל את חודש "המסעדות והטעמים" בסינמה סיטי באר שבע

עסקים וכלכלה9 ביוני 2021    דקה אחת
0

מסעדות הסינמה סיטי יציעו במשך כל החודש מנות מיוחדת עליהם עמל השף אסידו

שף אורן אסידו יוביל את חודש "המסעדות והטעמים"  בסינמה סיטי באר שבע
השף אורן אסידו בסינמה סיטי. צילום: בן גבאי

שף אורן אסידו נבחר להיות השף המוביל באירועי חודש המסעדות והטעמים שייערך בקניון סינמה סיטי באר שבע, מתחם הבילוי, התרבות והקניות של הדרום,  במהלך יוני.

במהלך חודש המסעדות והטעמים  בקניון הסינימה סיטי בבאר שבע, יגישו מסעדות נבחרות בקניון מנות ספיישל לאירוע. כל המנות נבנו במיוחד ע״י שף אורן אסידו , תוך מתן פרשנות אישית לקו הקולינרי של כל אחת ואחת מהמסעדות.

מסעדה סדפה תציע קלמארי סיציליאני עם איולי רמולד בנוסח אורן אסידו. 54 ₪

בבר האירי פטריקס יוגש טרטר בקר קלאסי, עם ציר בקר וביצה רכה כמו שאורן אוהב. 59 ₪

ללוש בראסרי המנה של אסידו היא חצ׳פורי מרוקאי, סלט משוויה וחריף של בית. 59 ₪

ובקפה נימרוד – פפרדלה בחמאת טרשי, ירקות קונפי, זיתי קלמטה וירוקים. 69 ₪

חצפורי מרוקאי של אורן אסידו בללוש בראסרי. צילום: בן גבאי

מתחם סינמה סיטי באר שבע שנבנה ע״י חברת י.ח דמרי בהשקעה של כ-550 מיליון שקל, משתרע על פני שלוש קומות בשטח של 50 אלף מ"ר, וכולל את מועדון הזאפה עם מופעי המוזיקה הטובים בישראל; אולם התיאטרון מהגדולים בישראל; מתחם החלקה על הקרח הכולל אטרקציית שלג ייחודית – חדר השלג הראשון בישראל וקומה שלמה של 20 אולמות קולנוע.

מתחם הסינמה סיטי כולל שדרת אופנה, מסעדות ובתי קפה מהמובילות בארץ, כגון: אאוטלט פקטורי 54  , MISSGUIDED, KFC , פוטלוקר , ניופאן,,מקדונלדס, גלידה גולדה, קפה נמרוד ועוד. בנוסף ניתן למצוא במקום מתחם הילדים "פאנקי מאנקי" (בשילוב מסלולי נינג'ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים ועוד.

החל מ10.6 ועד ה-10.7

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה