עסקים וכלכלה

הקולקציה החדשה של ליה לונדון

עסקים וכלכלה16 במרץ 2021    9 דקות
0

רשת ליה לונדון, היבואנית הרשמית בישראל של מותגי העילית בתחום ההלבשה התחתונה בקולקציה חדשה

הקולקציה החדשה של ליה לונדון

מעונה לעונה, אנו יכולות לראות את הקולקציה המרהיבה של ליה לונדון נעשית צעירה, סקסית ונועזת יותר כך שגם נערות בתחילת דרכן שרוצות חזייה איכותית יוכלו ליהנות מתמהיל המוצרים של הרשת, לצד הורדת המחירים כך שיהיו נגישים לכל כיס.

הצוות המקצועי עובר הכשרה מוקפדת של התאמה אישית לכל אחת, כך שכל מי שתגיע לרכוש חזייה, תצא עם החזייה המושלמת והנכונה לה, בדיוק במידה שלה.

בליה לונדון מנעד רחב של כ 64 מידות – כך שכל אחת תמצא את המידה שמתאימה למידותיה , כאילו נעשו בתפירה אישית. חזייה נכונה ומדויקת תסייע ליציבות שלך ולטווח הרחוק – גם לבעיות הגב שמחכות לך. הרי שכולנו היינו רוצות ללכת זקופות כל היום, אך זה מצריך מאיתנו הרבה ולא תמיד אנחנו זוכרות להתייצב. לכן, עם חזייה בהיקף הנכון, וכתפיים מתוחות, כבר עשו עבורנו חצי דרך.

בליה לונדון מאמינים כי אם תתחילי את דרכך עם חזייה שתומכת באופן מושלם, את תהני מהתוצאות לאורך זמן. ואם את יכולה ליהנות מסטייל בדרך – אז זכית פעמיים. לשם כך, החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות לכל גיל / מידה / סטייל שתחפשי.

 

FREYA

מותג צעיר, נועז ושובב, עם גזרות מחמיאות לכל מבנה של חזה. חזיות שקופות עם עיטורי רקמה, שילובי בדים ותחרות, חזיות מרופדות קשיחות לבניית חזה סימטרי או חזיות קלילות לשים מתחת לחולצת T . כל האפשרויות פתוחות.

בנוסף, בדגמי האופנה העונתיים , ניתן למצוא צבעוניות נועזת בעלת נוכחות המשלבת אלמנטים נלווים כמו חוטים במפתח החזה לעיטור חולצות V, שילובי סוגי  תחרות, שילובי בדים והדפסים מדליקים.

אין ספק שחזיות FREYA משדרגות כל תמונה באינסטוש !

בין דגמי FREYA ניתן למצוא:

AWAKING – דגם בגזרת דקו עם קאפ קשיח, המשלב רצועות על החזה, למראה סקסי ומורם. בעלת קאפים קשיחים לבניית חזה סימטרי מתחת לבגד.

מחיר חזייה 270 ₪, תחתון 100 ₪

EXPRESSION – דגם בגזרת קאפ קשיח עם מפתח נמוך – לבגדים עם מחשוף עמוק. חזייה שמרימה וממרכזת את החזה ומעניקה לו תמיכה מרבית עם מראה סקסי ומורם. קיים גם בצבעי בייסיק שחור וגוף .  צבע העונה – מוקה.  מחיר חזייה 300  ₪, תחתון 100 ₪

FANCIES –חזיית תחרה סקסית בעלת מפתח קדמי נמוך וסגירה אחורית מעוצבת עם קרס אחד, כך שניתן לשים עם חולצה פתוחה בגב. עוטפת ומעגלת את החזה למראה סקסי ומורם – ללא ריפוד.

צבע האופנה של העונה הינו חציל סגול (300 ₪)  , קיים בשחור ולבן כבייסיק (250 ₪) תחתונים 100 ₪

IDOL

חזיית טי שירט מושלמת לעיטוף, הרמה ומירכוז החזה. בעלת מראה אופנתי ומעוגל, עם קאפ קשיח לבניית חזה ותמיכה מרבית.

העונה – המותג לקח את הגזרה המובילה צעד אחד קדימה ופיתח אותה בצבעי גוף שונים, כך שיתאים לאחת ולגוון העור שלה – מבלי להתפשר. עכשיו את רק צריכה לבחור מה מתאים לך יותר.

ישנם 3 גוונים של גוף: NUDE, COFFEE, CINIMON

מחיר חזייה 280 ₪, תחתון 100 ₪

LOVE NOTE

חזייה בעלת 2 שכבות – האחת לתמיכה ועיצוב החזה, השנייה להרמה ותמיכה נוספת. מעניקה מראה סקסי ומיוחד הודות לשילוב השכבות של רשת ותחרה. מהממת מתחת לחולצה עם מחשוף עמוק – מקפיצה את הלוק.

צבע העונה – לבן . מחיר חזייה 270 ₪, תחתון 100 ₪

OFF BEAT

חזיית תחרה בגזרת בלקוני התומכת בחזה מצידיו ויוצרת מראה צר ותומך יותר. גזרה המחמיאה מתחת לכל פריט לבוש. בשילוב צבעוני תואם לעונת האביב. קיימת גם בגזרת חזייה קשיחה , שבונה ומרימה את החזה – מומלצת לחולצות T או בעלות מחשוף עמוק.

מגיעה העונה ב 2 גוונים – אפור / ורוד או  ירקרק בהיר / אפרסק.

מחיר חזייה 300 ₪ ,  תחתון 100 ₪

חזיית ספורט SONIC

חזיית הספורט הנמכרת ביותר הודות לטכנולוגיית סיבי הכסף הטבועים בה לנידוף זיעה ומניעת סימני מתיחה לאורך זמן. ניתנת להצרה של עד 4 היקפים ומעניקה לחזה תמיכה מושלמת בזמן אימון גופני.

קיימת במגוון צבעים (בייסיק ואופנה).

צבע האופנה של עונת הקייץ משלב אפור עם ליים זוהר.

מחיר חזיית ספורט 270-300 ₪ , מחיר טייץ ארוך 200- 250 ₪

FANTASIE

פנטזי הינו מותג הפונה לקהל נשים אשר מחפשות את הנוחות המקסימאלית בשגרת היום יום, בשילוב אופנה ורומנטיקה.

למותג מבחר גזרות ושילובים כך שיתאימו לכל אירוע. הצבעוניות השולטת אחידה וסולידית  יותר כך שתתאים לקאז'ואל אך עדיין תשמור על אלמנט הסקסיות.

פריטי הלבוש קלילים במיוחד – ללא אלמנטים המכבידים על העיצוב, תוך שימוש בתחרות עשירות וחזקות לתמיכה מרבית ועיטוף מושלם.

בין הדגמים של הקולקציה ניתן למצוא:

FUSION

החזייה הכי נמכרת בעולם – כי היא פשוט מושלמת. ובגלל שהיא כ"כ נוחה, יפה ונעימה, היא קיימת במנעד רחב של צבעים – החל בשלל גווני העור – כך שיתאימו לכל אחת, וכמובן בצבעי אופנה מרעננים.

גזרת תמיכת צד מושלמת, אשר תומכת בחזה מכל הכיוונים, מרימה וממרכזת. עוטפת את החזה בשלמות, מורכבת מבדים רכים המשלבים נוחות ותחרה עדינה לעיטור.

דגם זה מגיע במבחר צבעי בייסיק ואופנה הודות להצלחה של הדגם.

מחיר חזייה 300 ₪, תחתון 120 ₪ (צבע העונה – חציל, אדום, קפה וקימון)

EMMIE

גזרת תמיכת צד מעודנת, עם פרינט רומנטי. שילובי בד עם תחרה למראה סקסי. מגיעה עם תחתון גבוה להשלמת המראה המתוחכם.

חזייה 300 ₪, תחתון 120 ₪

 

ANA

חזיית בייסיק חדשה בגוון שחור או לבן בגזרה מרופדת למראה מורם או תמיכת צד למראה אסוף.

גזרת חצי קאפ – גזרה מושלמת למראה מורם בסגנון פוש אפ – ללא פוש אפ. יוצרת מראה מלא

ומעוגל, מושלמת למחשוף עמוק.

צבעי העונה  – שחור ולבן . מחיר חזייה 270 ₪ תחתון 120 ₪

גזרת בלקוני – חזייה רומנטית אשר ממרכזת את החזה ויוצרת מראה צר ומחמיא. בעלת רקמה עדינה לשדרוג המראה לרומנטי במיוחד.

מחיר חזייה 270 ₪ תחתון 120 ₪

 

ILLUSSION

חזיית full cup עם תמיכה מושלמת לחזה מכל הכיוונים. מעוטרת בתחרה מודפסת חלקה כדי שלא תבלוט מתחת לחולצות. מגיעה בצבעי אונה ובייסיק  . צבע העונה – ירוק בהיר.

מחיר חזייה 270-300 ₪ תחתון 120 ₪

 

ELOMI

אלומי הוא מותג אשר פונה לנשים שופעות, בידיעה  שגם הן סקסיות ומיוחדות ונותן להן אפשרות להביע את עצמן בהתאם.

במיוחד במידות המלאות, יש חשיבות לנוחות מקסימאלית ותמיכה מרבית לאורך שעות היום. בקולקציית הקייץ ניתן למצוא דגמים צבעוניים וסולידיים, שקופים וסקסיים, מול תומכים ונוחים.

 

CHARLEY

חזיה סקסית במיוחד בצבע קייצי (צבע העונה – נייבי )    בגזרת פלאנג' עם מפתח נמון לבגד עם מחשוף עמוק.

קיים גם בצבעי בייסיק שחור ופודרה.

מחיר חזייה 300 ₪, תחתון 120 ₪

MATILDA

חזייה בעלת מפתח עמוק , שקופה וחושנית, עטורת רקמה למראה הסקסי – בדיוק כמו שהנשים השופעות אוהבות.

חזייה מובילה הקיימת במגוון רחב של צבעי אופנה ובייסיק. (צבעי העונה – ורוד, אפור ושחור עם ורוד)

 

BRIANA

חזייה חדשה, מרופדת קלות להענקת מראה מורם של פוש אפ ללא פוש פנימי. מעוטרת תחרה להשלמת המראה הסקסי.

גזרה נוספת של הדגם אינה מרופדת, אך כוללת רצועות בקדמת החזייה. הרצועות מהוות תחליף לתכשיט – כיוון שהן מעטרות את המחשוף של הבגד . חזיה סקסית המשדרגת כל מראה וכל מטרה.

 

WACOAL

מותג פרימיום המשלב בדים באיכות גבוהה עם טכנולוגיות ייחודיות, לנוחות מקסימאלית ויופי מעודן.  הגזרות של ווקאול מושלמות לכל סוג חזה ומתאימות לכל לוק החל מחולצת T ,לשמלות ערב ולערב סקסי עם החצי השני.

 

HALO LACE

חזיית full cup עם מפתח נמוך העוטפת את החזה ברכות מושלמת. מבד תחרה צפוף רך, למראה מעוגל – ללא תפר. מושלמת לחולצות חלקות לתחושת להיות עם ולהרגיש בלי. קיימת בצבעי בייסיק שחור וגוף. צבע העונה – כחול עמוק.

חזייה 300 ₪ תחתון 150 ₪

 

LISSE

חזיית full cup   העוטפת את החזה ברכות מושלמת. מעניקה מראה טבעי לחזה בשילוב אלמנטים של רקמה ורשת למראה סקסי מבלי לפגוע בנוחות וחלקות של הבד – ללא תפר. מושלמת לחולצות חלקות לתחושת להיות עם ולהרגיש בלי. קיימת בצבע גוף

חזייה 300 ₪ תחתון 150 ₪

 

מציאת והתאמת חזייה יכולה להיות תהליך מייגע ולא נעים. ב"ליה לונדון" זיהו את הצרכים של הקהל הנשי בישראל ואת ההבנה שלכל אישה מבנה גוף שונה וצרכים ייחודיים ולכן ניתן להתאים לכל אישה את  פריט ההלבשה התחתונה הנכון בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה / גזרה המדויקת למבנה גופה. המוצרים מיוצרים מבדים איכותיים, נושמים וברמה הגבוהה ביותר על מנת להגביר את אלמנט הנוחות מאחר וב"ליה לונדון" מאמינים שמידה והתאמה מדויקת הופכת את השימוש בפריטי ההלבשה התחתונה לנוחים ויעילים יותר, לצד הרגשה של ביטחון וחושניות.

 

 

 

 

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה