עסקים וכלכלה

Mall 7 חוזרים לשגרה עם ניידת חיסונים ופרזנטורית חדשה

עסקים וכלכלה21 בפברואר 2021    דקה אחת
0

מרכז הקניות MALL 7 באר שבע חוזר לשגרה עם ניידת חיסונים, הטבה למתחסנים במרכז ופרזנטורית חדשה   

Mall 7 חוזרים לשגרה עם ניידת חיסונים ופרזנטורית חדשה
צילום: באדיבות mall 7

היום (21/2/21) מרכז הקניות MALL7 חזר כמעט לשגרה מלאה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. "אנו מזמינים את הלקוחות להגיע ולתמוך בעסקים המקומיים שהיו סגורים תקופה מאוד ארוכה" אומר יונתן אבידור, מנהל המרכז.

מרכז הקניות Mall7  בבאר שבע עובד כבר תקופה ארוכה במתכונת של חנויות חיוניות בלבד. הבוקר, נפתחו במרכז חנויות האופנה והפנאי. במסגרת הפעילות של מרכז הקניות ביום שלישי הקרוב (23/2) תגיע למרכז ניידת של מד"א כחלק מקמפיין של עיריית באר שבע לעידוד צעירים להתחסן. מרכז Mall7  יעניק לכל מתחסן שובר של 40 ₪ לקנייה במגוון חנויות המרכז.

במסגרת קמפיין עידוד הלקוחות לחזור ולטייל במרכז הפתוח, הנהלת המרכז התחילה בקמפיין דיגיטלי עם הפרזנטורית שירי קניגסברג לוי, המורה המצחיקה שפרצה לחיינו בתחילת הקורונה. הקמפיין הדיגיטלי מופץ בכל אמצעי המדיה של שירי ושל מרכז הקניות Mall 7  והמסר שלו – כל הקניות במקום אחד. למרכז Mall 7  תמהיל חנויות מאוד מגוון המאפשר לקיים את כל הסידורים והקניות במקום אחד.

יונתן אבידור' מנהל מרכז הקניות Mall 7  באר שבע "התגעגענו מאוד לראות את הלקוחות ואנו שמחים ומתרגשים לחזור לשגרה. אני קורא לתושבי באר שבע והסביבה להגיע ולתמוך בעסקים המקומיים שהיו סגורים תקופה מאוד ארוכה, בעיקר חנויות האופנה והפנאי. מרכז הקניות שלנו פתוח ושומר על כל ההנחיות הדרושות במטרה לספק ללקוחות שלנו חווית קנייה איכותית ובטוחה"

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה