עסקים וכלכלה

ספונסרים חדשים בימים לא פשוטים

עסקים וכלכלה7 בינואר 2021    דקה אחת
0

"מאיה תור" ו"בירה נגב" מצטרפות לנותני החסות של קבוצת הכדורסל של הפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע מליגת העל. מנכ"ל האדומים, תומר ירון: "שמחים על החיבור למועדון, לעיר ולקהילה"

ספונסרים חדשים בימים לא פשוטים
הספונסרים החדשים של הפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע

בימים של סגר שלישי ואי וודאות לגבי המתווה להמשך המשחקים בליגת העל, ובמקביל לירידה בהכנסות מאז פרוץ הקורונה לחיינו, יכול מועדון הכדורסל של הפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע להתנחם בצירוף שני נותני חסות חדשים – "מאיה תור" ו"בירה נגב".

מנכ"ל המועדון, תומר ירון, בירך על הצטרפות חברת ההיסעים הוותיקה לפרויקט של כפיר ארזי: "אנחנו שמחים מאוד על החיבור למועדון, לעיר ולקהילה", והוסיף לגבי מותג הבירה שילווה את המועדון בשנתיים הקרובות: "עבורנו זהו חיבור טבעי בין שני מותגים צעירים, ייחודיים ובצמיחה, זה לא מובן מאליו בימים לא פשוטים אלה״.

מאור הלפמן, מנהל השיווק של בירה נגב, הוסיף: ״אנחנו שמחים ונרגשים להצטרף למשפחת הפועל באר שבע. החיבור המשותף לערכים, קהילה ויצירה, הופכים אותו לכל כך נכון ומתבקש. אנחנו מצפים להמון כיף, הצלחה, בריאות והישגים״.

גם יועד סרוסי, מנכ״ל מאיה תור, מצטרף לאיחולים: ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת הכדורסל הפועל באר שבע, ומאחלים לקבוצה הצלחה״.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה