עסקים וכלכלה

עיצוב זה עניין של טעם – פינוקים זה לכולם

עסקים וכלכלה28 ביולי 2020    2 דקות
0

סט כריות אורתופדיות, מכשיר שיאצו לעיסוי ושוברים לסעודת שף במתנה, את אלה תקבלו על קניה במתחם העיצוב דיזיין פלוס

עיצוב זה עניין של טעם – פינוקים זה לכולם
צילום: שבתאי טל

כאשר טיסות לחו"ל מחוץ לתחום והשהייה הארוכה בו מעלה את המודעות לעיצובו, רבים מעדיפים לייעד את תקציב החופשה השנתית לחידוש ועדכון הבית. לא משנה אם אתם אוהבי אקלקטי, מודרני או כפרי – מתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע יוצא במבצע העיצוב עליכם – המתנות והפינוקים עלינו, ומעניק כריות אורתופדיות, שוברים לסעודת שף, מדרכי שיאצו לעיסוי כפות הרגליים ועוד מתנות בשווי מאות שקלים במתנה. חודשי יולי אוגוסט הם כידוע עונת השיפוצים הרשמית של ישראל: עונת מעברי דירה, והתחדשות הבית לקראת תקופת החגים. יחד עם זאת, תקופת שיפוץ ועיצוב הבית היא תקופה מאתגרת: לחצי עמידה בלוח זמנים, תקציבים גדולים ובעיות לא צפויות מעיבים לא פעם על החוויה המהנה של עיצוב בית חלומות. מתחם העיצוב דיזיין פלוס – מתחם החנויות לעיצוב הגדול בדרום, יוצא במהלך שיווקי מיוחד לעונת הקיץ, ומעניק מתנות בשווי מאות שקלים שיחולקו לרוכשים בחנויות המתחם. את היום הגדוש של בחירות פריטים לבית תוכלו לסיים בארוחת שף, עם שובר ארוחה זוגית במסעדת השף "האותנטית" , אשר יוענק על כל קנייה מצטברת שבועית בסכום של 2,000 שח'. חדר העבודה או פינת הלימודים גם הם ישודרגו, עם מעמד לפ טופ ומנורת שולחן או סט 3 שולחנות ,אשר יוענקו על כל קנייה מצטברת שבועית של 5,000 שח. את הרגלים הכואבות מסיורי קניות ארוכים תוכלו לעסות עם מדרך שיאצו מקצועי של ד"ר גב לעיסוי הרגליים ,אשר יוענק על כל קנייה מצטברת שבועית של 8,000 שח'. כריות אורתופדיות המשחררות לחצים מהגב ומהעורף יחולקו על כל קניה מצטברת שבועית ב-12,000 שח'.

"בחודשים האחרונים ניכרת השקעה גוברת בעיצוב הבית", מספרת לירז אברמוביץ מנכ"ל מתחם העיצוב דיזיין פלוס. "תקופת הקיץ והתקופה המקדימה לחגים נחשבות לאחת מתקופות השיא בשנה, בייחוד השנה, לאור מגבלות התקופה והשהייה הארוכה בבית, חשיבות העיצוב עלתה בעניי הישראלים. המהלך נוצר מתוך רצון להעניק ערך מוסף לרוכשים, ולפנק דווקא בפריטים שיחסכו מעצמם. זאת, במטרה להעניק ערך מהותי על כל רכישה – החל מקניית מטבחים בעשרות אלפי שקלים ועד לרכישת כמה פרטי סטיילניג, אין לקוח שלא ייהנה מהמהלך הזה".

 

* תקנון ופרטי המהלך מופיעים במשרדי החברה.  השובר יחולק בימים א'-ה' בין השעות 10:00-15:00במשרדי הנהלת המתחם (בסמוך לקפה גרג / שמרת הזורע) עם הצגת תעודה מזהה ולאחר מילוי פרטי הקנייה. חל איסור על השתתפות עובדי החנויות המשתתפות במבצע ובני משפחותיהם. חלוקת השוברים הינה עד לתום תקופת המבצע או עד לגמר המלאי על פי המוקדם מבין השניים. לקוח זכאי להשתתף במבצע פעם אחת בלבד ובשובר אחד בלבד.

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה