עסקים וכלכלה

מתחם הספא היוקרתי בפרויקט "גרנד אביסרור" יושק בשבוע הבא

עסקים וכלכלה9 במרץ 2020    דקה אחת
0

באחרונה, החלה חברת "אביסרור משה ובניו" בשיווק המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט הבאר שבעי

מתחם הספא היוקרתי בפרויקט "גרנד אביסרור" יושק בשבוע הבא
בדרך להשקה. הדמיית מתחם הספא | הדמיה: "וויפוינט"

חברת "אביסרור משה ובניו" תשיק בשבוע הבא את מתחם הספא היוקרתי בפרויקט "גרנד אביסרור" בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שמתחם הספא כולל חדר כושר עם הציוד המתקדם ביותר, סאונה רטובה ויבשה ופינות ישיבה מסוגננות. המתחם היוקרתי המפנק יעמוד לרשות ולרווחת דיירי הפרויקט. באחרונה, החלו הבנייה והשיווק של המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט שבשדרות טוביהו, שבו כ-450 דירות ב-4 בניינים בני 30 קומות, בתמהיל מגוון מאוד: דירות 4, 5, ו-6 חדרים. בניית המגדל השלישי נמצאת בקומות האחרונות שלו, ונותרו בו למכירה דירות בנות 4 ו-6 חדרים ומיני פנטהאוזים בני 6 ו-7 חדרים.

פרויקט "גרנד אביסרור" תוכנן בידי האדריכל סמי טיטו, ומציע לדייריו מפרט ושירותים יוצאי דופן לאזור; הפרויקט כולל פארק גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה שונים לרווחת הדיירים וכן מתחם ספא נפרד עם חדר כושר, סאונות, ג'קוזי, בית כנסת שייבנה לקראת סיום הפרויקט, פארק עוד. לא מכבר, קיבל "גרנד אביסרור" אישור על עמידה בתקן בנייה "ירוקה" של מכון התקנים הישראלי. בצמוד לפרויקט שוכנים מקיף ו', גני ילדים, מבני מסחר, בנייני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים. בחזיתו תוקם טיילת שתתחבר ל"גרנד קניון" ומתחמי התחנה והסקייט-פארק, של יותר מ-2,500 מ"ר משטחי בטון המתחברים בשבילים לרחובות הגובלים דוד טוביהו ואילן רמון, ומיועד לרווחת סקייטרים ורוכבי רולר-בליידס.

יורם אביסרור (סמנכ"ל שיווק של "אביסרור משה ובניו"): "פרויקט 'גרנד אביסרור' מביא לדרום הארץ יוקרה בת השגה. אנחנו נתקלים בביקושים גבוהים מאוד לדירות בפרויקט, ורושמים קצב מכירות גבוה, וזאת כי הפרויקט נותן מענה לכל סוגי הרוכשים, ביניהם זוגות צעירים המחפשים סביבה טובה לגידול הילדים או מצמצמי דיור שהחליטו לעזוב את הווילה הגדולה שלהם ולעבור לדירה במגדל המעניק איכות חיים כמו במגדלים של תל אביב. המגדלים בפרויקט מציעים לדיירים את כל השירותים הנדרשים לחוויית מגורים מושלמת: סאונה, ספא מתקדם, בריכת שחייה, חדר כושר ואפילו בית כנסת".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה