עסקים וכלכלה

מכללת לוגי טק – להוביל את הדור הטכנולוגי העתידי

עסקים וכלכלה6 בפברואר 2020    דקה אחת
1

בימים אלו החלה הרשמה לתואר הנדסאי במכללת לוגי טק

מכללת לוגי טק – להוביל את הדור הטכנולוגי העתידי
צילום: אט"ל / כפר הנוער ע"ש יוהנה ז'בוטינסקי

מכללת לוגי טק מהווה חממה מדעית טכנולוגית במגוון מגמות היוקרה שלה, בתכני הלימוד ובסביבה לימודית חדשנית. המכללה מעודדת את תלמידיה, בנים ובנות כאחד לחתור אל המצוינות הלימודית והערכית. היום מכשירה המכללה הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה במסגרת העתודה הטכנולוגית.

צילום: אט"ל / כפר הנוער ע"ש יוהנה ז'בוטינסקי

 

מנהל המכללה, אולג סידלניק: "לימודי הנדסה מאפשרים בפרק זמן קצר יחסית לרכוש מקצוע עדכני ומבוקש בתעשייה הישראלית ובמיוחד בענף ההיי-טק. יש כאן סביבת לימודים עשירה וחיי קמפוס תוססים, צוות אקדמי מקצועי ומיומן, חדור מוטיבציה. בקמפוס תנאי לימוד אופטימליים: כיתות לימוד מרווחות, מעבדות משוכללות, חוות מחשבים, ספרייה ייחודית, מתקני ספורט ועוד.  בנוסף, אחרי סיום הלימודים במכללה, הסטודנטים המצטיינים יוכלו להשתלב בלימודים אקדמאיים ולקבל תואר מהנדס עוד לפני תחילת השירות בצה"ל".

בשנת הלימודים תשע"ח זכתה רשת "עתיד" במכרז להקמת מכללת לוגי טק להכשרת הדור הבא של המפקדים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל, לחינוך בוגרי עתודה טכנולוגית, על-מנת לתרום משמעותית לשימור והגעת כח אדם איכותי לחילות אט"ל.

צילום: אט"ל / כפר הנוער ע"ש יוהנה ז'בוטינסקי

 

האלוף איציק תורג'מן, ראש אט"ל, ערך ביקור במכללה ונשא דברים מחממי לב לסטודנטים: "אתם מקבלים פה את האפשרות להוביל את הדור הטכנולוגי העתידי, אני רואה פה לנגד עיניי את המהנדסים שינהיגו את חיל הטכנולוגיה והאחזקה, בעתיד, ההצלחה תלויה המון בכם, ויש לכם כאן  תשתית נהדרת ללמוד, להצליח ולהצטיין".

קמפוס "לוגי טק" ממוקם בכפר הנוער עתיד ע"ש יוענה ז'בוטינסקי. הקמפוס על מבניו, תשתיותיו ויצירות האומנות הפזורות במרחביו ובמדשאותיו הינו פנינה בלב הכפר. המכללה תקיים יום פתוח ב-23 בפברואר, יום שלישי. הרישום למכללה יסתיים ב-13 במרץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון 08-9912519, בווטסאפ 054-7777222 ובאתר המכללה.

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • זהר

    שלום לישמוה על מזה מדובר תחזרו עלי תשובה הסמס לזהר ל0524755711