עסקים וכלכלה

רוצה שיער מהסרטים?

עסקים וכלכלה17 בדצמבר 2019    6 דקות
0

הכול התחיל בשנות ה-80 כשמעצב השיער ג'ון פול מיטשל מבוורלי הילס חבר לאיש העסקים ג'ון פול דג'וריה וביחד הקימו את מותג השיער "פול מיטשל"

רוצה שיער מהסרטים?
צילום: יח"צ

זה קרה אחרי שג'ון פול מיטשל, שהיה לו בית נופש בהוואי, הבחין כי הנשים ילידות המקום מורחות את שיערן בחלב צמח ה-Awapuhi הצומח בהוואי, והתוצאות מדהימות. שיערן מבריק, שופע לחות, ורך באופן יוצא דופן. בשלב ראשון הם לקחו את הצמח למעבדה מקצועית לבדוק את איכויותיו ויתרונותיו וגילו שההרכבים הטבעיים, החומצות, ותמציות הצמח, מחוללים פלאים לשיער בכלל ולשיער יבש ומפוצל וכזה שעבר טיפולים כימיים כמו החלקות, הבהרות וצבע, בפרט.

מיטשל ודג'וריה מקימים חווה סולרית בהוואי וקוראים לה על שם הצמח "החווה האוואפוהי" כאשר כל תהליך גידול הצמחים הוא על בסיס אנרגיה טבעית. מאז ועד היום התהליך לא השתנה, ומדובר בטיפול ידני כדי לשמר את איכויות החומר בדיוק כמו שיטות הטיפול המסורתיות של הילידים מהוואי. כשברשותם 3 מוצרים הם יוצאים לדרך. כיום מייצרת החברה מאות מוצרים המשווקים ל-80 מדינות.

המוטו של החברה מיום היווסדה  ועד היום הוא Giving Back. תרומה לקהילה ולפלנטה כולה. דגש על מיחזור, אינם עושים ניסוי בבעלי חיים ומתמקדים באיכות הסביבה ובריאותה. לראיה, בחברה מוצרים לטיפוח השיער עבור בעלי חיים. מוצרים אלה נבדקים תחילה על בני אדם ואח"כ נמכרים לחיות. לראיה, כדי להפיק את החומר מעלי עץ התה לסדרת המוצרים Tea Tree, יש צורך לכרות עצים. החברה מתחייבת ומבצעת שתילה של עץ חדש על כל עץ שנכרת ובכך שומרת על האיזון בטבע. חברת פול מיטשל היא חברה ירוקה ומובילה.

 

בתחילת הדרך כל אריזות כל המוצרים היו בבקבוקים לבנים עם כיתוב שחור כי כך היה יותר זול. רק כשכמות המוצרים גדלה, הם מחליטים לעשות את הבידול על פי צבעים, כדי שיקל על הזיהוי.

צילום: יח"צ

המוצר הראשון שיצא לשוק היה שמפו ה-Awapuhi Shampoo Paul Mitchell סופר עשיר בלחות המבוסס על צמח האוופוהי מהוואי, וכן מרכך ללא שטיפה  The Conditioner. שני מוצרים ראשונים אלה הם להיטים עד היום, וברשימת ה"בסט סיילר" גם אחרי 40 שנה.

הסדרה הראשונה שהושקה לשוק כללה סוגי שמפו יעודיים ומעצבים לשיער. שמפו ייעודי לכל מטרה להשגת נפח או להורדת נפח, ובעיקר שיקום עמוק המבוסס על עזרה טיפולית ובעזרת חומרים טבעיים מנזקי חומרים כימיים. בסדרה, שמפו לכל סוגי נזקי חומרים כימיים (Gentle Wash), שמפו בריח לימוני (Deep Clean), והשמפו לניקוי כלור ומזהמים (מעולה לשחיינים בבריכה). מוצרי עיצוב כמוGlaze  Super Sculpt ג'ל נוזלי ייחודי לבניית תלתלים, לייבוש מהיר וליצירת נפח וברק, Freeze & Shine שהינו ג'ל ספריי לעיצוב תסרוקות. המוצר Super Sculpt והמוצר The Conditioner נבחרו על ידי אתר מתולתלות כמוצרים הטובים ביותר בתעשיית מוצרים לשיער לתלתלים לשנת 2017-18. כל המוצרים לעיל עדיין על מדף המכירות ומהווים מוצרים מובילים זה עשרות שנים.

צילום: יח"צ

מפה הדרך הייתה קצרה כדי שהמותג "פול מיטשל" יהפוך מוביל בתחום מוצרי השיער וישיק לקהל הלקוחות מוצרים וסדרות איכותיים תחת הערכים הירוקים של החברה.

הסדרה "סופר סקיני" מעדנת ומרככת שיער עבה ומרדני, מורידה נפח ומחליקה את השיערה ללא שימוש בחומרים כימיים. לאחר החפיפה המצב חוזר לקדמותו. לסדרה פטנט בלעדי המבוסס על תרכובות פנימיות שגורמות למעין סחיטה קוסמטית של השערה שהופכת אותה לשיערה חלקה. בגלל אפקט הסחיטה זמן יבוש השיער מתקצר ב-40% ומקטין את זמן הייבוש בפן, ובכך מקטין את הנזקים מהחום.

צילום: יח"צ

סדרת Tea Tree מבוססת על תמציות עלי עץ התה האוסטרלי. בעולם רפואת העור והקוסמטיקה מוכרת תמצית עץ התה כבעלת סגולות ריפוי של יובש וגירוי בעור, וכזו שמזרימה את הדם הקרקפת, דבר גורם לזירוז צמיחת השיער ומניעת נשירה. הסדרה ידועה גם כמנקה ומעלימה קשקשים במידי אחרי חפיפה אחת וזאת עם מוצר מהטבע ולא עם מרכיבים כימיים. שימוש תדיר במוצר ימנע חזרת הקשקשים.

סדרת ה- Wild Ginger  Awapuhi מבוססת על צמח האוואפוהי, אותו הצמח שהביא להקמת החברה לפני 40 שנה אלא שיכולות הטכנולוגיה של שנות האלפיים מאפשרות ייעול השימוש בהפקת החומר מהצמח ולתוצאות טובות יותר.

גם סדרה זו מבוססת על פטנט בלעדי מכבשה ספציפית בניו-זילנד!! שהצמר שלה מכיל קרטין (החלבון שבונה את השערה) הזהה לקרטין של בני האדם. גילוי זה מאפשר שימוש בקרטין אנושי לשיקום שיער פגום ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בתעשייה, והכל מחומרים מן הטבע. חשוב לציין כי הכבשים לא נפגעות או סובלות במהלך הגז, נהפוך הוא, עובדי חוות הכבשים מעידים שהיו שמחים להיות כבשה בחווה ולקבל את אותם התנאים כמו של הכבשים.

הסדרה לבלונדיניים שבינינו Blonde KerActive מבוססת על פטנט בלעדי של קרטין אקטיבי החודר בצורה אקטיבית לתוך השערה, מחדש אותה בלחות, ומחבק את הקטיקולה , אלו הרעפים בחלק החיצוני של השערה שנפגעים כאשר עושים כל פעולה כימית בשיער, והופך את השיער לבריא מבריק ויפה. הסדרה מכילה פיגמנט סגלגל קר על מנת לנקות את הבלונד הכתום ולהשיב לשיער את צבע הבלונד הטבעי.

צילום: יח"צ

סדרת הבלונד Blonde System מתחלקת לחלק המקצועי ולזה של שימוש אישי בבית. השיטה המקצועית בה מעצב השיער המקצועי יהפוך אותך לבלונדינית בצורה הבריאה ביותר לשיער. ושלב הטיפוח ושמירה על שיער בלונדיני על ידי הלקוחה בבית בעזרת שמפו פלטיניום עם פיגמנט סגול קר דומיננטי וחזק המנקה את הבלונד הכתום ומשיב לשיער את צבע הבלונד הטבעי, וכן 3 מוצרים נוספים לשימוש יומיומי בהם הפיגמנט הסגול חלש ומונע הפיכת השיער לסגול.

"פול מיטשל" Paul Mitchell הוא מותג מוביל בתחום טיפוח וטיפול בשיער, עם מאות מוצרי המחולקים ע"פ קטגוריות ותתי קטגוריות כדי שיתאימו לכלל הלקוחות ולסגנונות האופנתיים שמשתנים. מותג שחרט על דגלו את ערכי האמינות, החדשנות וטכנולוגיה מתקדמת ליצירת המוצר הטוב ביותר לטיפול בשיער. החברה מתחייבת לכל מה שהיא מבטיחה ונתמכת במחקר ופיתוח של מעבדות על, ליצירת המוצר המושלם.

מותג איכותי המושתת על מסורת וערכים לשמירה על העולם ועל השיער שלנו.

להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

ריח של פסח ב-!BOOOM

בכניסה לסניף ״בום״ במגדל הרכבת ובקניון עזריאלי הנגב בב"ש, צריך לפתוח חזק חזק את העיניים ואת האף כדי ליהנות מהמראה המרהיב והריח הנעים של פסח שמתקרב…

עסקים וכלכלה27 במרץ 2024    דקה אחת
0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה