עסקים וכלכלה

כפר יוקרתי חדש לגמלאים צעירים: הסטנדרט של רשת פאלאס מגיע ללהבים

עסקים וכלכלה26 בנובמבר 2019    4 דקות
0

חדשות טובות לגמלאים צעירים תושבי הדרום: אחרי תל אביב, רעננה ומודיעין, "פאלאס", הרשת המובילה לדיור מוגן יוקרתי מקבוצת עזריאלי, הכריזה על השקתו של כפר הגמלאים 'פאלאס להבים', במיקום מושלם, מבנה ארכיטקטוני מרשים, שדרה מרכזית וירוקה וקהילה צעירה ופעילה > וההצלחה מהירה: מחצית מהנרשמים הינם תושבי הסביבה שכבר הבטיחו לעצמם את כל הטוב הזה, קרוב לבית > כושר? ספא? לימוד שפות או סדנאות מרתקות? החיים הטובים כבר כאן

כפר יוקרתי חדש לגמלאים צעירים: הסטנדרט של רשת פאלאס מגיע ללהבים
הדמיה: באדיבות פאלאס להבים

סוף סוף. אין דרך אחרת לתאר את ההכרזה המהפכנית של רשת 'פאלאס', רשת הדיור המוגן מקבוצת עזריאלי, על פתיחת כפר גמלאים יוקרתי בסטנדרט כמותו טרם נראה באזור הדרום. זוהי לא הפעם הראשונה שקבוצת עזריאלי מגדירה את סטנדרט החיים הטובים מחדש, והנה היא עושה זאת שוב: הפעם ביישוב להבים.

"כמו בכל אזורי הארץ, זיהינו גם בדרום קהילה הולכת וגדלה של גמלאים צעירים אשר חצו את ה-70 ומחפשים לחיות חיים טובים, מלאים וארוכים ולהשתייך לקהילה איכותית ולסביבת מגורים יוקרתית", מציין יורם בן פורת, מנכ"ל רשת פאלאס, "וזה בדיוק מה שאנחנו מספקים".

בתי הדיור המוגן של הרשת כבר הפכו לתופעה עם ביקושים גבוהים בכל בית, ועכשיו, זמן קצר לאחר ההכרזה על הקמת הכפר החדש 'פאלאס להבים', מעל לשליש מהמקומות כבר נתפסו.

אז מה הופך את 'פאלאס להבים' לסיפור הצלחה כה בטוח ולמוקד משיכה לקבוצת גמלאים איכותית ופעילה (צעירים, אמרנו)? מה לא. גם כאן קבוצת עזריאלי גייסה את היכולות, הניסיון והעוצמה של הרשת, ותכננה כל פרט בכפר החדש בסטנדרט הגבוה ביותר, ובמטרה אחת: לתת את הטוב ביותר. וזה ניכר.

נתחיל בבסיס: הכפר תוכנן על ידי משרד האדריכלים "כנען שנהב" כשכונת מגורים כפרית ושלווה, על שטח של 30 דונם ובבנייה נמוכה ומחופה באבן. בלב הכפר שדרה מרכזית רחבה וירוקה, שמחברת בקלות את כל הפסיליטי'ס שבכפר, בה גם נעים להיפגש ולהחליף חוויות עם שכנים אהובים.

המיקום מבטיח: הכפר מוקם בשטח המועצה האזורית להבים, אחת המועצות הנקיות, האיכותיות והמבוקשות בארץ, עם גישה מהירה ונוחה לכל דרכי התחבורה: רק תבחרו בין תחנת הרכבת הסמוכה, ירידה לכביש 6 או שירות ההיסעים הפרטי של הכפר (שאטלים), שיביא אתכם לנקודות תחבורה ראשיות ולקניון הנגב עזריאלי במרכז באר שבע.

מהפכה עולמית: סגנון חיים יוקרתי בגיל השלישי 

קחו את איכות החיים הגבוהה בישראל, צרפו לכך את תוחלת החיים ההולכת וגדלה ותקבלו דרישה מוצדקת בקרב אוכלוסיית הגמלאים הצעירה, לחיים הכי טובים שרק אפשר לקבל, למשך זמן רב ככל הניתן. מה שמספק כפר הגמלאים החדש, ובגדול. למה אנחנו מתכוונים? אלו שנכנסים לבתי הדיור המוגן של  כוכבים, 5רשת 'פאלאס' בטוחים שהגיעו למלון או לכפר נופש רק שעבור דיירי המקום, אין מדובר בחוויה חד פעמית אלא בביתם הפרטי, ובשגרה יומיומית עצמאית. הבית? מטופח, נקי ומתוחזק לאורך כל השנה, ומחוץ לבית? בריכה, מועדון ספורט וספא, אולם תרבות, שירותי מרפאה, בית כנסת וחדרי מחשבים. ואם נגמר החלב? אתם רק צריכים לקפוץ למינימרקט במרכז המסחרי, וכשצריך, גם לחדר הכביסה, למספרה או למכון היופי.

פאלאס להבים: כפר ראשון מסוגו באזור

הכפר אכן מבטיח חיים טובים, א-לה מלון פאר, ומהם חיים טובים אם לא (גם) חיים בטוחים? בדיוק מסיבה זו תוכננו אזורי הכניסה והקבלה המאוישים 24 שעות ביממה, מעברים מונגשים בכל רחבי הכפר ולחצני מצוקה בכל הדירות. מי שמחפש בריאות ימצא אותה, בקלות – גם במסעדות הגורמה המציעות תפריט מפוקח, טרי ובריא, גם בחדרי הכושר ובאולמות חוגי הספורט, גם בבריכה המקורה והמחוממת וגם בחדרי הטיפולים האישיים.

ומה קורה במהלך היום? תתכוננו לחיים פעילים, ככל שתרצו: חוגים מכל הסוגים, לימודי שפות, סדנאות והרצאות, סרטים והצגות, שיעורים וסדנאות, משחקים, טיולים יומיים וארוכים בארץ ובחו"ל, והכל בתכנית חברתית הנקבעת על ידי מנהלת התרבות במקום ובשיתוף עם הדיירים. אהבנו את תפיסת העולם של 'פאלאס להבים'  – משפחה במקום הראשון, מה שאומר שכל בני המשפחה מוזמנים  להגיע לביקור בכפר, ולהשתלב בכל הפעילויות: בקבלות שבת, הרצאות, ערבי חוויה ואפילו בטיולי משפחה משותפים ברחבי הארץ והעולם.

בוחרים דירה: 6 סוגי דירות במפרט טופ

דירה גדולה או קטנה יותר? קרוב לטבע או במבט לנוף? עם מבחר של 350 דירות בנות 2.5 עד 3.5 חדרים, כל מה שנותר הוא לבחור בין דירת גן, פנטהאוזים או דירת סטנדרט, להחליט מהו סוג הריצוף בחדרים ולהיכנס. כל הדירות תוכננו ועוצבו על ידי אדריכלים מובילים, ובהן מרפסות שמש ומטבחים מאובזרים, חדרי רחצה מרווחים ובטיחותיים, לחצני מצוקה, מיזוג אוויר וכל הדרוש לחיים נוחים ובטוחים.

ההמלצה שלנו: הכפר הזה נראה שונה, נראה מבטיח, ולכן ממגנט אליו אוכלוסייה איכותית, בעיקר מעומר, להבים ויישובי הסביבה, שלא רוצים להתפשר על סטנדרט החיים הישן. הרשת פותחת את תקופת הרישום המוקדם עם תנאים מיוחדים. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להשקיע, ולשם שינוי – הפעם בכם, ואתם רוצים להאריך חיים בקהילה פעילה, תומכת ואיכותית – אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בדירה לדוגמא ולהירשם. ומילה של כאלה שמבינים? כדאי בהחלט למהר. רק 'פאלאס' אחד מחכה לדרום.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה