עסקים וכלכלה

"י.ח דמרי" במבצע הטבות לחברי מועדון הלקוחות של "מזרחי טפחות"

עסקים וכלכלה24 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

10 אחוזי הנחה בכל הפרויקטים של חברת הבנייה באופקים ונתיבות

"י.ח דמרי" במבצע הטבות לחברי מועדון הלקוחות של "מזרחי טפחות"
דמרי VIEW בנתיבות. קרוב לפארק ולאגם | הדמיה: יח"צ

חברת "י.ח דמרי" יוצאת במבצע הטבות לחברי מועדון הלקוחות של בנק "מזרחי טפחות", ומציעה 10 אחוזי הנחה בפרויקטים של החברה באופקים ובנתיבות וכן הטבות משכנתא ייחודיות לרוכשים בתקופת המבצע (עד ה-31.12 השנה) בפרויקטים נבחרים.

בין הפרויקטים המשתתפים במבצע, דמרי VIEW בנתיבות, פרויקט ייחודי קרוב לפארק ולאגם של 8 מבנים בני 9 קומות, בו מוצעות למכירה דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, החל מ-870 אלף שקלים. כמו כן, משתתף במבצע פרויקט "אפיקי דמרי אופקים", מתחם בוטיק חדש בשכונת "הפארק" הנבנית שכולל קוטג'ים ובניינים בני 6 קומות, בו מוצעות למכירה וילה על מפלס אחד ודירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, החל מ-1.07 מיליון שקלים.

אמיר כהן (מנהל מכירות ארצי ב"י.ח דמרי"): "בתקופה האחרונה, אנחנו רואים יותר ויותר רוכשים פוטנציאליים באתרים, זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים, שמחליטים 'לרדת מהגדר', ואינם מוכנים להמתין עוד או לדחות את הצורך והרצון לדירה חדשה. אנו מציעים לחברי מועדון הלקוחות של 'מזרחי טפחות' הטבות אטרקטיביות בכלל הפרויקטים שלנו ברחבי הארץ, חלקם אף באכלוס מיידי".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה