עסקים וכלכלה

קלאסיקה מודרנית: הטרנדים החמים בעיצוב הבית לעונה הקרה

עסקים וכלכלה7 בנובמבר 2019    2 דקות
0

החורף הוא הזמן המושלם לבלות בתוך הבית - האקלים הקריר והגשם שיורד בחוץ, הימים הקצרים והחושך המוקדם גורמים לנו לשהות זמן רב יותר בבית, מה שמגביר את הצורך בעיצוב ביתי חורפי מותאם. מומחי העיצוב של דיזיין פלוס, מתחם העיצוב הגדול באזור הדרום, מגלים מהם הטרנדים המובילים לחורף הקרוב

קלאסיקה מודרנית: הטרנדים החמים בעיצוב הבית לעונה הקרה
נגיעות של גלאם קלאסי | צילום: יח"צ

הטרנדים המובילים בחורף הקרוב יעמדו בסימן שחזור של סגנונות קלאסיים בדרכים רעננות ומודרניות עם הדפסי משבצות, מרקמים מפוארים וצבעים מרגיעים שיסייעו במניעת המלנכוליה החורפית. החלק הכי טוב? סגנונות אלה עושים שינוי משמעותי בבית אפילו במינונים הקטנים ביותר והם קלאסיים מספיק כדי להיות רלוונטיים גם הרבה אחרי שהחורף יסתיים.

המשבצות חוזרות | צילום יח"צ חו"ל

משבצות

הדפסי משבצות עשויים לעורר זיכרונות מביתה של סבתא או להעלות במוחנו מחשבות על אחוזות כפריות, אך בעונה הקרובה המשבצות יחזרו לאופנה, ובגדול. בחורף הקרוב, הקפידו על סטייל משובץ, בו משולבות רק שתי שכבות צבעוניות כדי לא להעמיס יתר על המידה על העיניים. מפחדים להתחייב על אלמנט משובץ קבוע כמו טפט? לכו על כריות משובצות, כיסויי כיסאות או שטיח משבצות בעיצוב שהופך ישר לקלאסיקה מיידית.

קטיפה

טמפרטורות קרירות יותר פירושן הזדמנות לשכב בנעימים על הספה או המיטה, ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להקיף את עצמכם בבד מפואר ונעים? הקטיפה האופנתית מתמיד חוזרת במלוא העוצמה העונה במבחר צבעים רענן ובעיצובים מתוחכמים. פריטי קטיפה איכותיים כמו שטיח או וילונות יוסיפו תחושה של שפע קלאסי בסגנון הוליוודי לכל חדר.

קיימות

הנערה השבדית גרטה טונברג כבר לא לבד. המודעות לשינויי האקלים ולסכנות שעלולות להתגשם על כולנו אם לא נשנה את הרגלי הצריכה מגיעה גם לתחום עיצוב הבית ובגדול עם תחום הקיימות. כיום לקוחות מוכנים לשלם יותר כדי לדעת שהמוצר שהם קונים אינו פוגע בסביבה. כך לדוגמה אדם שקונה שולחן אוכל רוצה לדעת מהיכן מגיע העץ ומהו אורך חייו. לכן בחורף הקרוב שימוש בפריטים ממוחזרים, טבעיים ושאינם פוגעים באיזון הסביבתי רק ילך ויגבר.

הוסיפו גלאם לבית

קטיפה יוקרתית. באדיבות נטוצי' | צילום: גדעון לוין

המשך של תחיית הרטרו בעונה שעברה, היא המשיכה הנועזת בשנת  2020 לטרנד הגלאם. מדובר במראה קלאסי שמשלב אלגנטיות מתוחכמת של שנות השלושים עם קצת שפע סקסי בסגנון שנות השבעים. ריהוט מעוצב עם קימורים מעוגלים וצורות מגוונות יסייע ליצירת העיצוב האלגנטי הזה. ניתן להוסיף לעיצוב כסאות אלגנטיים דמויי שנות העשרים.

קבלו השראה מהטבע

בקצה השני של ספקטרום הטרנדים, רחוק מעולם הלוקסוס וזוהר, נמצאת קבלת ההשראה מהטבע בעיצוב הבית.  עלים, ענפים ונוצות מעוצבים יכולים להיות משולבים בחיפויי קיר, הדפסים, טפטים ואביזרים ברחבי הבית. ניתן לשלב דמויות של בעלי חיים אקזוטיים כפמוטים ומשקלי נייר. גם שילוב של צמחים בחלל הוא חלק מטרנד זה, כשבמשך החורף ניתן להשתמש בצמחים מלאכותיים שאינם זקוקים לתחזוקה כלשהי.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה