עסקים וכלכלה

"שם המשחק אצלנו הוא אמינות"

עסקים וכלכלה4 בנובמבר 2019    4 דקות
0

כך אומר לעיתון "שבע" אחד מבעלי חברת הנדל"ן הבאר שבעית המצליחה "טל גרופ", דניאל טל > "המניע שלנו הוא לא רק כסף, אלא להטמיע את עצמנו כחברת נדל"ן שיודעת לעשות הכל", מדגיש טל בן ה-28, המחזיק בבעלות משותפת על החברה עם אחיו התאום זוהר > בונים משפחה

"שם המשחק אצלנו הוא אמינות"
כוח כפול. התאומים זוהר ודניאל טל | צילום: באדיבות "טל גרופ"

כסוכן נדל"ן, סגר דניאל טל מספר רב של עסקאות בחודש, ליווה משפחות לא מעטות בהליכי הנדל"ן הסבוכים, ונחשב ל"תותח על" בתחום. אולם, לא אחד כמו דניאל ואחיו התאום זוהר (שניהם בני 28) ישקטו על שמריהם. לפני כשנתיים, הקימו 2 האחים התאומים את חברת "טל גרופ" בבאר שבע, ומאז הם פועלים בהצלחה נדל"נית גדולה, תוך קידום מיטבי של עובדי החברה שבבעלותם.

דניאל מספר: "אני וזוהר אחי עבדנו במשרדי תיווך אחרים בבאר שבע, ובשלב מסוים החלטנו להקים חברה משלנו, משום שראינו לנכון לשנות טיפה את שם המשחק. אנחנו אגב, לא רצינו זכיינות של חברה אחרת, כי אין סיבה לכך. בעבודה כמו שלנו אין שום בטוחה של משכורת בסיס וכדומה, וכולם כאן עובדים עם כלי הרכב שלהם. חבל מאוד שיש פרסומים שקריים בעניין משכורות מובטחות של עשרות אלפי שקלים לעובדים בנדל"ן".

ואתם בחרתם בדרך שונה.

"נכון, המותג 'טל גרופ' הוקם על בסיס הרבה למידה, הפקת לקחים והסקת מסקנות. אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו חוויה ושירות טוב. והיום, ברוך ה', הלקוחות לא מפסיקים לצלצל אלינו. שם המשחק אצלנו הוא אמינות, והשם הטוב שלנו נמצא בראש סדר העדיפויות; משם זה התחיל, ומשמה הכל מתגלגל".

מקצוענות לעובדים. מסיימים עוד השתלמות | צילום: באדיבות "טל גרופ"

ודניאל מגלה איך בדיוק נותנים שירות מעולה ללקוחות: "קודם כל, להקשיב, לשמוע, ולהבין את הצרכים שלהם. אנחנו לא מכריחים לקוחות לעבוד איתנו, ואני לא מאמין בשיטה של 'הצמדת אקדח'. הרי, אם אתה לא יודע מי יושב מולך, אתה לא יכול ממש לעזור לו. אומנם, באנו בשביל להרוויח כסף, אבל חשוב לנו שהלקוח ייצא עם חוויה טובה וחיוך על הפנים. יש גם הכרח להציג בפניו את התמונה המלאה של מצב הנכס שלו, בשקיפות מרבית".

מהם היעדים שלכם בשנים הקרובות?

"יש לנו חזון מאוד מאוד רחוק וגדול; בוא נאמר שהמניע שלנו הוא לא רק כסף, אלא להטמיע את עצמנו כחברת נדל"ן שיודעת לעשות הכל: למכור ולבנות יד ראשונה (ואנחנו מתעסקים גם ביזמות), ליווי משקיעים, לנהל בע"ה פרויקטים בחו"ל, ואנחנו רוצים גם להתחיל למכור זכיינויות של 'טל גרופ', שצריכה להיות חברה שכולם מכירים, על כל המשתמע. המטרה כרגע היא להרחיב את הפעילות שלנו מעבר לבאר שבע, לאזור הדרום וגם למרכז, שבו אנחנו כבר עובדים; בירושלים, בני ברק ואזור תל אביב מכירים אותנו כמומחים בדירות להשקעה. אני ואחי צמחנו הרי, במשרד שהתמחה בדירות להשקעה".

העובדים ב"טל גרופ" עוברים הכשרה מקצועית מקיפה, אבל גם נהנים מאווירה משפחתית תומכת, כפי שדניאל מפרט: "החברה שלנו היא סוג של בית ספר, שיכול לקלוט בן אדם שרק צריך לרצות ולעשות, ואנחנו יודעים להניע את האנשים ולנהל אותם. העובדים שלנו מקבלים את כל מה שהם צריכים על מגש של כסף, ומה שנשאר להם לעשות זה רק לעבוד בראש שקט. אנחנו עובדים כרגע בכל באר שבע, ונותנים את כל השירותים: השכרה, ניהול נכסים, מכירה, קנייה, יזמות וכו'".

מרגישים בבית. ישיבה של עובדי "טל גרופ" | צילום: באדיבות "טל גרופ"

אני מבין שאתה לא רק הבעלים של "טל גרופ", אלא גם מייעץ לפונים רבים.

"נכון, אפשר לומר שאני סוג של מנטור, שעוזר לחבר'ה צעירים שהשתחררו מהצבא, ומגיעים למשרד פה. צעירים רבים גם פונים אליי להתייעצות לא רק בענייני נדל"ן. אני מעביר חניכות וקורסים ברמת הנדל"ן לכל העובדים של החברה, שמקבלים גם אירועי יום הולדת, ערבי צוות ומסיבות עובדים. בנוסף, בכל חודש, מגיעים לפה יועצי משכנתאות, עורכי דין ובנקאים, ומעבירים השתלמויות לעובדים. בשבילי, עובדי 'טל גרופ' הם כמו ילדים שלי, והחברה היא משפחה, הרבה מעבר ליחסי עובד – מעביד, שכמובן קיימים גם אצלנו. עד כדי כך שאנחנו דוחפים את העובדים שלנו לעשות נדל"ן פרטי משלהם, ושהם ייקנו דירות לעצמם".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה