עסקים וכלכלה

הלב המבצעי של המערך לשמירת טוהר הבחירות נמצא בצוות 3

עסקים וכלכלה17 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

מאחורי הקלעים של הבחירות: משרדי קבוצת צוות 3, הממוקמים בפארק המדע ברחובות, הפך הבוקר לחמ"ל הענק ביותר בישראל הקשור לבחירות לכנסת

הלב המבצעי של המערך לשמירת טוהר הבחירות נמצא בצוות 3
צילום: צוות 3

חברת האבטחה והשמירה הגדולה בארץ גייסה במהלך שלושת השבועות האחרונים כ-3000 מפקחים למטרת שמירה על טוהר הבחירות, נתון חסר תקדים בהיקפו.

המפקחים, אשר גייסה חברת צוות 3, נועדו לשמור על טוהר הבחירות ולמנוע מקרים חריגים בקלפיות עד כמה שניתן. המפקחים, אשר כפופים להוראות ולהנחיות וועדת הבחירות המרכזית, עברו תדרוך והכשרה מעמיקה של ועדת הבחירות על מנת לעמוד בצורה מיטבית אל מול האתגר הגדול ביום הבוחר.

כל מפקח בקלפי קיבל ערכה מיוחדת וממוספרת במספר קטלוגי שאינו ניתן להעברה ובנוסף חתמו על תצהיר לאי ניגוד עניינים והסכם סודיות. חלק מהמידור בין העובדים הוא שחלקם לא יודע היכן יוצב חברם וגם לקראת סיום ההצבעה, כאשר יידרשו להגיע לפקח על כשליש מהקלפיות, הם אינם יודעים עדיין היכן יוצבו.

במערך הבחירות הזה משתתפים עזרים טכנולוגיים ביניהם מצלמות האבטחה לבישות וכן תוכנה לניהול מערך המפקחים המורכב בזמן אמת לקבלת שליטה ובקרה תוך ניהול יומן אירועים דיגיטלי.

המפקחים צוידו בלמעלה מ-2000 מצלמות שנועדו בראש ובראשונה המצלמות נועדו להרתיע גורמים כאלה ואחרים מניסיונות לזייף הצבעה, למשל מסירת מעטפות כפולות (או יותר) למצביע שנכנס אל הקלפי וכמובן להוות הוכחה מתועדת ומצולמת במקרה שיש צורך בהוכחה.

שמוליק רזון מנכ"ל חברת השמירה והאבטחה בחברת צוות 3: "היערכות צוות 3 לגיוס מערך המפקחים לטובת שמירה על טוהר הבחירות התנהל ממש כמו מבצע צבאי מסודר, מאורגן ומקצועי. כל עובד שנבחר עבר מיון, הכשרה והדרכה מקצועית ואני מאחל לכולנו בהצלחה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה