עסקים וכלכלה

רשת המסעדות Black בשיתוף פעולה נוסף עם "ביסלי אסם"

עסקים וכלכלה7 באוגוסט 2019    2 דקות
0

במסגרת זאת יושקו 2 טעמי "ביסלי" חדשים במהדורה מיוחדת ("ביסלי בלאק בורגר T-REX" ו"אח של ביסלי CRUNCHY STICKS"), ובמקביל יוגשו בסניפי Black מנות מיוחדות בשילוב "ביסלי"

רשת המסעדות Black בשיתוף פעולה נוסף עם "ביסלי אסם"
"נרגשים להשיק". מרטינוביץ' ושף בוקששתר | צילום: איציק בירן
(פ)

בהמשך להצלחת המיזם המשותף שהשיקו "ביסלי אסם" ורשת המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת ואיש העסקים איציק אדרי לפני כשנתיים, הוחלט באחרונה על שיתוף פעולה נוסף בין 2 הגופים.

במסגרת שיתוף הפעולה המחודש תשיק "אסם" 2 טעמים מיוחדים תחת המותג "ביסלי" בהשראת מנות הדגל של הרשת: "ביסלי בלאק בורגר T-REX" (חטיף חיטה בצורת המבורגר) ו"אח של ביסלי CRUNCHY STICKS" (חטיף מקלות תירס בצורת צ'יפס ללא גלוטן).

במקביל, יגישו ברשת המסעדות בתקופת הקמפיין 2 מנות מיוחדות עם שילובי "ביסלי": המבורגר עם שבבי ביסלי ("קראנצ' ביסלי בורגר") ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי ("ביסלי ווינגז").

גם השנה יזכו לקוחות הרשת וצרכני ה"ביסלי" בהטבה מיוחדת במסגרת הקמפיין: כל הרוכש 2 אריזות "ביסלי BLACK" או "אח של ביסלי BLACK" יקבל כרטיס חבר מועדון לרשת BLACK וקינוח או מנה ראשונה במתנה!

"רעיון נפלא". מימין אדרי ושף בוקששתר צילום: איציק בירן

 

באירוע ההשקה שהתקיים בערב ב"בלאק סינמה סיטי" שבגלילות (גם בנוכחות שולי ואיציק אדרי מבעלי רשת Black וגלית מילוא מנהלת חטיבת החטיפים ב"אסם") אמר שף צחי בוקששתר: "כבר מזמן אנחנו יודעים שהמבורגר עם 'ביסלי' זה דבר טעים. הרעיון של 'אסם' לפתח 'ביסלי' עם טעמי המבורגר הוא נפלא. מאז השקת שיתוף הפעולה הראשון בינינו לבין 'ביסלי', סועדים רבים ביקשו מנות עם 'ביסלי', והחלטנו להיענות לדרישה. אני חייב להודות שגם הצוות ואני זוללים מהמנות החדשות כל יום. "זה כיף גדול עבורי שוב לחבר 2 סמלים ישראליים שצמחו בשנות ה-2000, ולהכין 2 מנות עם הטעם המנצח של ה'ביסלי' החדשים".

זהבה מרטינוביץ', מנכ"לית חטיבת החטיפים ב"אסם", הוסיפה: "אנו נרגשים להשיק פעם שנייה שיתוף קיצי עם 'בלאק'. המבורגר עם 'ביסלי' מצד אחד, ו'ביסלי' בצורה וטעם של המבורגר וצ'יפס מצד שני, הם ללא ספק שילוב מנצח של טעמים מעולים".

ומילוא סיכמה: "שיתוף הפעולה הראשון עם רשת Black זכה להצלחה רבה, והחלטנו לשחזר את ההצלחה עם 'ביסלי' ומנות הדגל הנהדרות של Black. הפעם שילבנו גם את 'אח של ביסלי', במטרה לרגש עם מגוון מרקמים וטעמים מיוחדים. אנחנו בטוחים שהמבצע יזמן חגיגה קיצית מפנקת גם לחובבי החטיפים וגם לחובבי ההמבורגרים".

כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
ההשתתפות במבצע ומימוש ההטבה מותנים בהצגת 2 אריזות של מוצרים המשתתפים במבצע באחד מסניפי Black בכל ימות השבוע; תוקף המבצע ומימוש ההטבה עד ליום 31.12.2019; בכפוף לתקנון המבצע המתפרסם באתר אסם www.osem.co.il.
(פ)

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה