עסקים וכלכלה

"מחסני השוק" בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "דואר ישראל"

עסקים וכלכלה30 ביולי 2019    3 דקות
0

הרשת משיקה סוכנות דואר בסניף האורגים בבאר שבע, שתפעל במתכונת נרחבת עד שעות הלילה לרווחת הציבור

"מחסני השוק" בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "דואר ישראל"
מתכונת פעילות נרחבת. סוכנות הדואר בסניף האורגים של הרשת | צילום: באדיבות "מחסני השוק"

רשת "מחסני השוק" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת "דואר ישראל". ל"שבע" נמסר, שרשת המרכולים משיקה סוכנות דואר בסניף האורגים בבאר שבע, שתפעל באמצעות 2 עמדות במתכונת נרחבת עד שעות הלילה לרווחת הציבור. הסוכנות החדשה תשרת את כלל התושבים (לרבות לקוחות פרטיים ועסקים), ותעניק שירותי דואר נרחבים, ביניהם העברת בעלות, הנפקת רישיונות, קבלת קצבאות, פתיחת חשבון בנק וביצוע העברות בנקאיות.

מהלך חדשני זה של "מחסני השוק" המונה 66 סניפים ברחבי הארץ, מהווה חלק מפיילוט שבסופו יוחלט האם להרחיב את השירותים לסניפים נוספים של הרשת בישראל. שעות הפעילות של סוכנות הדואר הפועלת בקונספט של חנות בתוך חנות ותופעל בידי עובדים של "מחסני השוק" יהיו בימי א' – ג' מ-8 בבוקר עד 8 בערב, בימי ד' – ה' מ-8 בבוקר עד 9 בערב ובימי ו' וערבי חג בין 7:00 ל-14:30.

עוזי נעמן, מנהל הפרויקט ברשת: "אנו שמחים להשיק את השירות החדשני להפעלת סוכנות דואר בחנויות הרשת, שנועד לשרת את כלל הציבור, ולהרחיב את שעות פעילות הדואר למקסימום האפשרי. הדבר נעשה כחלק מהבעת אמון במהלך ומתוך מחשבה להקל על קהלים שונים ביניהם קשישים וסטודנטים שיוכלו לאחד בין הקניות השוטפות שלהם לבין שירותי הדואר הנדרשים, ולחסוך לראשונה זמן ולוגיסטיקה יקרים. השקענו משאבים רבים כדי להכשיר חלק ממצבת העובדים של 'מחסני השוק' שיהיו אמונים על ההפעלה ומתן שירות מקצועי, אדיב ויעיל לשביעות רצון לקוחותינו הנאמנים".

עוד הוסיף נעמן: "כחברה מובילה וחדשנית, אנחנו בוחנים באופן תדיר שיתופי פעולה ייחודיים במטרה להעניק פיתרונות יצירתיים שישפרו את חוויית הקנייה, ויחסכו זמן יקר במציאות העמוסה בה אנו חיים כיום. אנחנו פועלים רבות כדי לאגד שירותים רבים תחת קורת גג אחת, ולראייה סניף האורגים מפעיל סוכנות דואר, מעבדת סלולאר, חנות לתינוקות, מסעדה ושירותי אוכל מוכן תחת המותג 'המטבח של ג'ולי', כשהמגמה המסתמנת הינה להמשיך להרחיב פעילות זו בסניפים הגדולים של הרשת".

בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק והשירות וראש חטיבת הקמעונאות ב"דואר ישראל": "פתיחת סוכנויות דואר בתוך רשתות שיווק היא חלק מאסטרטגיה חדשה שמובילה חברת הדואר לשיפור השירות ללקוחות, ואנו שמחים לשתף פעולה עם רשת 'מחסני השוק' לרווחת תושבי באר שבע והסביבה. המודל של מתן שירותי דואר בתוך חנויות ורשתות מאפשר לציבור לקבל את כל שירותי הדואר והשירותים הפיננסיים במגוון רחב של מקומות, בשעות הנוחות להם וכחלק משגרת יומם. באמצעות מודל זה יכול הדואר לספק רמת שירות טובה יותר ביחידות הדואר, ואותם עסקים נהנים מטראפיק רב ומחשיפה ללקוחות חדשים".

רשת "מחסני השוק" היא רשת שיווק בפריסה ארצית המונה כאמור 66 סניפים, מצפת ועד אילת. הרשת שנוסדה ב-1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר שבע. באחרונה, רכשה "מחסני השוק" את רשת "קו-אופ", והפכה לרשת השיווק החמישית בגודלה בישראל. הרשת נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן למשפחת כהן. החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. היא מעניקה במסגרת חברות במועדון הלקוחות הנחות והטבות בתחומי התרבות, הצריכה והספורט. "מחסני השוק" הצטרפה לפני מספר שנים למגזין "דאנס" של העיתון הכלכלי "גלובס", שדירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בארץ.

הרשת הינה אחת מרשתות הדיסקאונט הבולטות בישראל, ופועלת רבות במטרה להוזיל את סל המוצרים של לקוחותיה הנאמנים באמצעות מבצעים עמוקים והוזלות בכל הקטגוריות. היא מעניקה שירותי אונליין מתקדמים באתר נגיש ונוח המציע שירות מקצועי ומהיר של מוצרים טריים ואיכותיים במחירים של סניפי הרשת. בנוסף, מפעילה "מחסני השוק" בסניפים אחדים את 'המטבח של ג'ולי', שירותי אוכל מוכן העובדים במהלך השבוע, ומהווים פיתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה