עסקים וכלכלה

אמנות המיקרופיגמנטציה

עסקים וכלכלה7 במאי 2019    2 דקות
0

עידית ירדני, אמנית המיקרופיגמנטציה - איפור קבוע, כותבת לכן כל מה שרציתן לדעת על מיקרופיגמנטציה בשפתיים

אמנות המיקרופיגמנטציה
צילום: פרטי

מה זה?
לכמה זמן?
למי מומלץ?
על מה להקפיד?

 

אין ספק שהטרנד החדש והפופולארי עם הכי הרבה ביקוש היום זה האיפור הקבוע בשפתיים, או בשפה המקצועית: מיקרופיגמנטציה. מה יותר מוצלח משפתון שלא נמרח בעקבות נשיקות ואיזו אישה מצליחה לשרוד את כל יום העבודה ללא תיקונים באיפור? מדובר בתהליך ייחודי של טיפול קוסמטי-רפואי בו מוחדרים פיגמנטים אל השכבה העליונה של הדרמיס באמצעות מחט.

מיקרופיגמנטציה בשפתיים מתאימה ללקוחות עם חלוקת קווים לא מוגדרים, חוסר סימטריה, שפתיים חיוורות, חך שסוע או צלקת בשפה, אפילו למי שיש סיליקון בשפתיים, או כל מי שרוצה שפתיים חושניות.

צילום: פרטי

ישנו מגוון רחב של פיגמנטים (צבעים), הפיגמנטים המוחדרים אל העור, מבוססים על חומרים טבעיים, בעיקר מינרלים, והם חייבים להיות מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

האיפור הקבוע בשפתיים מגדיר את תיחום השפה מחדש תוך שינוי של צבע השפה ומעניק הדגשה לשפתיים, מראה חי וחושני, מחזיר להן את הנפח ומתקן א־סימטריה לא רק באזור המתאר אלא בכל שטח השפתיים. בנוסף, מאפשר לנשים להגדיל את נפח השפתיים חזותית.

 

קצב ההחלמה לאחר הטיפול הראשון נמשך לרוב כ-10 ימים, במהלכם הגלדים נושרים ועור חדש נוצר ובפועל ניתן לראות את התוצאות כשבועיים לאחר הטיפול הראשון.

בממוצע, יש צורך להגיע עד 3 טיפולים, במרווחים של חודש מכל טיפול, כדי לקבל את התוצאה הרצויה של הפיגמנט כתוצאה מאיפור קבוע בשפתיים.

איפור קבוע בשפתיים – אינו לכל החיים, נשאר בממוצע כשנתיים ויורד בהדרגה עד אשר דוהה לחלוטין. ישנם אנשים בעלי חילוף חומרים גבוה במיוחד וכמובן פרמטרים נוספים, כמו חשיפה מרובה לשמש, עישון וכדומה עלולים להאיץ את מהירות הדהייה של הפיגמנט.

צילום: פרטי

אצל מי שיש לה נטייה להרפס סימפלקס (פצעונים קטנים על השפה בזמן סטרס, מחלה וכו'), צפויה התפרצות אחרי איפור שפתיים. אם אתן סובלות מהתפרצויות קבועות של הרפס, יש ליטול תרופה מונעת לפני הטיפול ובמהלכו.

שימי לב שטיפול מקצועי הינו תהליך רגיש ומדויק וחייב להתבצע ע"י טכנאית איפור קבוע ממוסמכת, כשלפני הטיפול יש לבצע תיאום ציפיות, מילוי טופס הצהרת בריאות, ביצוע טסט אלרגיה וצבע, בנוסף לוודא שמתבצע שימוש בציוד סטרילי תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים.

מוזמנות לעקוב אחריה בפייסבוק :"עידית ירדני" באינסטגרם: @idit_yardeni _makeup

סטודיו עידית ירדני מאפרת מקצועית, איפור כלות וערב. מיקרופיגמנטציה – איפור קבוע: איילנר, שפתיים, גבות כל השיטות.

צילום: פרטי

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה