עסקים וכלכלה

 Garden Hall – גן ואולם אירועים חדש בבאר שבע

עסקים וכלכלה29 באפריל 2019    2 דקות
0

המתחם משתרע על שטח של כ-10 דונם מרהיבים וכולל גן רחב ידיים ושני אולמות אירועים חדשניים בעיצוב שטרם נראה כמותו בארץ

 Garden Hall – גן ואולם אירועים חדש בבאר שבע
צילום: יח"צ

מתחם האירועים החדש בבאר שבע – Garden Hall (לשעבר גני אלכסנדר), ייפתח רשמית מחדש, באירוע חגיגי שיתקיים ב-23.5.19, ואתם כמובן מוזמנים לחגוג את האירוע המרגש. את המתחם מפעילה הנהלה חדשה, בעלת מוניטין וניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף האירועים.

Garden Hall, השוכן ברחוב האגס 10 בעמק שרה, נחשב לאחד המפוארים בארץ. המתחם משתרע על שטח של כ-10 דונם מרהיבים וכולל גן רחב ידיים ושני אולמות אירועים חדשניים בעיצוב שטרם נראה כמותו בישראל.

Garden Hall מאפשר לכם לחגוג את האירוע המרגש בחייכם בגן פסטורלי קסום, עם מתחם קבלת פנים מפנק ושני אולמות אירועים מרהיבים ביופיים, הטובלים בגן פסטורלי שופע עצי הדר ומתחם חופת גן מפוארת.

לרשותכם, שני אולמות: Hall – אולם פנורמי, מרהיב ביופיו, המצויד במערכות הגברה ותאורת לדים מהמתקדמות בעולם, זאת לצד עמדת Dj היחידה מסוגה בארץ.

Garden – אולם בוטיק אלגנטי שיעניק לאירוע שלכם נופך נעים ואינטימי, עם עיצוב ייחודי, מערכות הגברה ותאורת לדים מתקדמות.

עיצוב:

לכל אירוע יש את האופי הייחודי לו וכדי שהחלום שלכם יהפוך למציאות, אנו מעמידים לרשותכם את צוות מעצבי האירועים שלנו שיסייעו לכם לתכנן את עיצוב האולם עד לפרטים הקטנים ביותר, תוך ליווי אישי ומקצועי, כדי שהערב שלכם אכן יהפוך לאירוע בלתי נשכח.

צילום: יח"צ

תפריט:

בכל תפריט שתבחרו לאירוע תמצאו אצלנו מנות מוקפדות העשויות מחומרי הגלם האיכותיים, הייחודיים והטריים ביותר. החוויה הגסטרונומית שלנו מעוררת חושים עם שילוב של טעמים, צבעים וריחות משובחים. כל מנה מוגשת בכלים מרהיבים, עם הצבעים, הטעמים והיופי שלה.

כנסים ואירועים עסקיים:

מתכננים כנס, ועידה או אירוע חברתי? צוות Garden Hall יעניק לכם ליווי מקצועי בהפקת האירוע העסקי שלכם, החל מבחירת קונספט האירוע, דרך בחירת התפריט ועד לעיצוב האולם.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולבדוק תאריכים פנויים. ההרשמה לאירועי הקיץ בעיצומה: 050-7262646 | 08-3750210

צילום: יח"צ

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה