עסקים וכלכלה

BUFFERY – עידן חדש של פתרונות אירוח הגיע לעיר!

עסקים וכלכלה3 באפריל 2019    דקה אחת
0

אם לאחרונה אתם נתקלים יותר ויותר בשם "בופרי", יש לזה סיבה מצוינת

BUFFERY – עידן חדש של פתרונות אירוח הגיע לעיר!
צילום: דני גולן

המותג החדש שהגיע לבירת הנגב, לא רק עשה רעש וצלצולים לפני פתיחתו הרשמית, אלא גם מוכיח את עצמו בכל הזמנה ואירוע שהופקו מאז. והמחמאות? לא מפסיקות להגיע. הטעם? באמת חלומי כפי שהם מבטיחים.

והאסתטיקה? מרהיבה ותואמת אחד לאחד גם בנראות! גם בכמות! וגם בגודל! לתמונה שיש באתר או כמו שב"בופרי" אומרים – "WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET".

צילום: דני גולן

בתפריט של בופרי, תוכלו למצוא שפע של מגשי אירוח חלביים מענגים בכשרות מהודרת (בד"צ). כל המנות נבחרו בקפידה לאחר חשיבה מעמיקה על מגוון האוכלוסיות, מעל 100 סוגים שונים של מגשים מגוונים בטעמים וניחוחות – ממאפים, חטיפים, קישים ומלוחים, ועד למבחר קינוחים, לצד מענה איכותי וטעים להפליא לשלל מגשי אירוח טבעוניים, מוצרים ללא סוכר, ללא גלוטן, פרווה ועוד. כל מגש ומגש מורכב בקפידה ממנות ביס שכיף לקחת.

אז אם עד היום נאלצתם להתרוצץ בין ספקי האוכל, לספקי הקינוחים, לספקי השתייה, וגם לדאוג לכלי ההגשה, מהיום תתרגלו לקבל את הכל תחת קורת גג אחת, בקלות, בנוחות ובזמינות גבוהה במיוחד.

צילום: דני גולן

בין אם מדובר באירוע פרטי, עסקי או כל סיבה שיש לכם למסיבה – בופרי מציעים לכם פתרון מושלם לכל אירוח וחגיגה.

לפרטים נוספים והזמנות – www.buffery.co.il.
כתובת לאונרד כהן 2, באר שבע.
טלפון: 058-4118888.
כתובת מייל – bufferybs@gmail.com
מענה אנושי 24/6

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה