עסקים וכלכלה

המפתחות בפנים

עסקים וכלכלה11 בינואר 2019    3 דקות
0

חברה מבאר שבע מציעה שירות שיאפשר לכם להמשיך בשגרת יומכם, בזמן שהרכב שלכם יעבור טסט או תיקון במוסך

המפתחות בפנים
לוקחים את הרכב שלך, מעבירים אותו טסט ומחזירים לך את הרכב, בזמן שאתה יכול להמשיך את שגרת היום שלך | צילומים: יח"צ

צריכים לקחת את הרכב לטסט או לבדיקה במוסך ואין לכם זמן?

עכשיו יש מישהו באזור הדרום שיעשה זאת עבורכם ובמחיר שפוי.

תכירו את PREMIUM SERVICE CAR , חברה שהקים מיכאל בבקין מבאר שבע, אשר אמורה לספק לכם את השירות הזה ומכסה את אזור הדרום מאשקלון במערב ועד ערד במזרח.

בבקין (37), נמצא בתחום הרכב כבר הרבה שנים כפי שהוא מעיד: "אני נמצא בענף הרכב מגיל 19. עבדתי במספר מוסכים בבאר שבע. התחלתי במחסנאי, ולאחר מכן הייתי יועץ שירות, בהמשך מנהל שירות ולפני מספר חודשים החלטתי לפתוח את העסק".

איך נולד הרעיון?

"זה היה רעיון שלי מלפני כשנתיים שהחלטתי עכשיו לממש אותו. זה מיזם שנותן שירות ללקוח כדי שהלקוח לא יצטרך לבזבז זמן יקר, להפסיק את העיסוקים שלו ולשבש לעצמו את יום העבודה".

איך השירות עובד?

"אנחנו עובדים מראשון עד חמישי מ-7:00 עד 17:00 וביום שישי עד 13:00. לקוח יוצר קשר טלפוני או באמצעות האתר שלנו ואומר מתי יש לו טסט לרכב. מגיע אליו נהג מטעמנו, לוקח ממנו את הרכב ואת כל המסמכים הרלוונטיים. אחרי שהרכב עובר את הטסט אנחנו מחזרים לו את הרכב. במידה והרכב נכשל בטסט, אנחנו לוקחים את הרכב למוסך בתיאום עם הלקוח במטרה לתקן את הבעיה בהקדם ולהעביר את הרכב טסט. במידה ולקוח ישאל, אנחנו נדע להמליץ לו על המוסך המתאים, במסגרת ההיכרות וההסדרים שיש לנו עם מוסכים בבאר שבע, ובכך ניתן לחסוך ללקוח כסף".

מה לגבי המחיר?

"המחיר הוא יחסית עממי וזול ומתאים לקהל הרחב. תמורת 100 שקלים באים אליך לבית או לעבודה, לוקחים את הרכב שלך, מעבירים אותו טסט ומחזירים לך את הרכב, בזמן שאתה יכול להמשיך את שגרת היום שלך. אנשים שרכשו רכבי יוקרה אמנם מקבלים את השירות הזה בחינם, אחרי שהם רוכשים רכב במיליון שקלים. אני לא מכוון לאוכלוסייה הזו שרכשה רכב יוקרה וכבר מקבלת את השירות הזה, אלא לקהל הרחב".

ישנם מוסכים שנותנים ללקוח רכב חלופי בזמן שהרכב עובר תיקון או בדיקה.

"זה נכון שישנם מוסכים שנותנים ללקוח רכב חלופי, אבל זה בתשלום. במקום שתצטרך לנסוע עד למוסך ומשם להמשיך עם רכב חלופי, כאן אין לך צורך לצאת מהבית או מהעבודה. באים אליך, לוקחים את הרכב שלך ומחזירים לך אותו אחרי התיקון או הבדיקה. כאן אנחנו גם חוסכים ללקוח את התוספת שהוא משלם למוסך עבור הרכב החלופי וגם חוסכים לו את הזמן של הגעה למוסך".

נכון לעכשיו העסק עומד על ממוצע של חמישה לקוחות בשבוע. מלבד מיכאל, ישנם כרגע בחברה עוד שני נהגים ובמידת הצורך, מיכאל יגייס נהגים נוספים, כאשר השאיפה בעתיד היא להגיע לממוצע של 7-8 לקוחות ביום. לדבריו של מיכאל, בשלב יותר מאוחר, ישנה כוונה גם לקיים שיתוף פעולה עם מוסך על מנת שהלקוחות יוכלו לקבל גם שירותי מוסך.

 

"זה היה רעיון שלי מלפני כשנתיים שהחלטתי עכשיו לממש אותו". בבקין | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה