עסקים וכלכלה

משהו חדש וטוב קורה בבאר שבע

עסקים וכלכלה28 בנובמבר 2018    2 דקות
0

פרויקט "באר שבע טאצ", הנבנה בימים אלה במיקום הטוב ביותר בעיר, מציע דירות יוקרה במחירי פריסייל, עיצוב פנים מרהיב של מושיק גלאמין, אגם מלאכותי, פארק ענק וסטנדרט של בנייה שלא הכרתם

משהו חדש וטוב קורה בבאר שבע
הדמיות: ALLIN

מומחה ההום-סטיילינג מושיק גלאמין מגיע לבאר שבע. גלאמין יהיה מי שיעניק את הטאץ' העיצובי, השמור רק לו, לפרויקט החדש "באר שבע טאצ'", שנבנה בימים אלה במיקום הטוב ביותר בעיר.

"באר שבע טאצ'" מציע מגורים בסטנדרטים גבוהים ביותר. מדובר בשכונה חדשה הנבנית בבנייה ירוקה. יועץ מיוחד מסייע בתכנון מרקמים של אור וצל, כדי שהדירות יהיו מוצלות באופן מיטבי מהשמש החזקה של המדבר. בנוסף, נתיב הגז הטבעי שיתחבר אל השכונה יחסוך לתושביה עלויות ניכרות.

הפרויקט יציע כ-800 דירות בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים. חלק מהדירות יימכרו במסלול מחיר למשתכן. בשכונה אגם מלאכותי, שכבר הוקם, המשתרע על שטח של כ-90 דונמים וכן פארק המשתרע על שטח של כ-5300 דונמים, בהם יוכלו התושבים ליהנות מפעילויות טבע שונות. לאחרונה אף יצא לדרך מכרז להפעלת סירות שישוטו באגם.

השכונה, פרי יוזמתו של ראש העירייה רוביק דנילוביץ', ממוקמת ביציאה הדרומית של העיר, וניתן להגיע אליה מכמה כיוונים בלי צורך לחצות את העיר. בנוסף, בתוך השכונה ייבנו מרכזים מסחריים, שירותים עירוניים, בתי ספר וגנים. השכונה קרובה מאוד לנתיבי התחבורה הציבורית, ובסמוך לה מתוכננת להיבנות תחנת רכבת.

מכיוון שהשכונה נכללת בהסכם הגג שחתמה העירייה מול המדינה, היא גם מחויבת בהקמת מינהלת עירונית, והמשמעות היא שהמינהלת מנוהלת על ידי המדינה. כך למשל, מהסכם הגג עולה, ש-24 חודשים לאחר שהקבלן הראשון יעלה על הקרקע, יפעלו בשכונה בתי ספר וגני ילדים. מכיוון שהקבלנים התחייבו למסור את הדירות בתוך 30 חודשים, עוד בטרם יימסרו הדירות, בתי הספר והגנים יהיו מוכנים לקליטת הילדים.

לצורך הקמת הפרויקט חברו להן יחדיו שלוש חברות גדולות ומובילות בתחום הבנייה והמגורים והפכו לקבוצה אחת המאגדת בתוכה ניסיון רב שנים בפרויקטים למגורים ברחבי הארץ. שלוש החברות הן: קבוצת שובל מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון ומוניטין רבים בתחומי הבנייה והיזמות; חברת סלעית נדל"ן, בעלת מוניטין רב ביזמות למגורים ומתמחה בייזום, שיווק ואכלוס של מאות דירות ברחבי הארץ; קבוצת טובולסקי, חברת אחזקות המשקיעה בפרויקטים למגורים בנדל"ן.

בקרבת האתר (צמוד לאיקאה) נפתח משרד מכירות מפואר העומד לרשות המתעניינים. במשרד תוכלו להתרשם מדגם של השכונה ומהדירות המוצעות למכירה.

שייקה נפחא מחברת סלעית מסר: "הבשורה היא שמשהו חדש קורה בבאר שבע. שכונה חדשה שנבנית על פארק ענק. אין ספק שזו הולכת להיות שכונת הפאר של הדרום. עכשיו לרוכשים יש הזדמנות פז לקנות במחירי פריסייל ולקחת חלק בדבר הבא של באר שבע".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה