עסקים וכלכלה

דמי חנוכה מאביסרור

עסקים וכלכלה28 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

אביסרור משה ובניו, תעניק דמי חנוכה לרוכשים דירות בפרויקטים המגוונים שהיא משווקת באזור הדרום, במהלך ימי החג

דמי חנוכה מאביסרור
אביסרור משה ובניו מציגים את פרויקט הדגל בבאר שבע- גרנד אביסרור | צילום: דייגו מיטלברג

חברת הנדל"ן המובילה מציגה 5 ימי מכירות חגיגיים במיוחד, במסגרתן תינתן הטבה בשווי עשרות אלפי שקלים למימוש ברשת ביתילי, זאת בנוסף לתנאי מימון מיוחדים, הטבות בלעדיות והלוואות קבלן עד 800,000 שקלים.

החברה תעניק דמי חנוכה ללקוחות אשר ירכשו דירות מהפרויקטים שלה באזור הדרום, במהלך ימי החג בין ה-3-7 בדצמבר.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק ומבעלי אביסרור משה ובניו, מסר: "כחלק מפעילותנו השיווקית בחרנו להעניק הטבות על מגוון הדירות הרחב שאנו מציעים בפרויקטים שמועדי האכלוס העתידיים הנם בטווח מידי עד למספר חודשים. הפרויקטים אותם אנו מציעים מתאימים למנעד רחב של קהל יעד, בין אם מדובר במשפרי דיור, מצמצמי דיור או זוגות צעירים, כך שכל לקוח יוכל למצוא את האלטרנטיבה המועדפת לדירת החלומות. במהלך שיווקי זה אנו מציעים הטבה גם על הפרויקט שלנו בנווה נוי-קוטג'ים, המתאימים למשפחות צעירות, המעוניינות להעניק לילדיהם מרחבים וחופש פעולה בגינה מפנקת בבית צמוד קרקע".

אביסרור משה ובניו מציגים קוטג לדוגמה בפרויקט אביסרור בנווה נוי | צילום סוזי לוינסון

בין הפרויקטים אשר יזכו במגוון ההטבות הייחודי: אביסרור על המים באשקלון – פרויקט ייחודי הממוקם על קו האגם- אכלוס הפרויקט בקרוב; אביסרור בנווה נוי הכוללת קוטג'ים עם גינה בגדלים שונים; גרנד אביסרור פרויקט הדגל של החברה הכולל 4 מגדלי יוקרה בני 30 קומות בשדרות טוביהו. אכלוס הפרויקט תוך 8 חודשים; צמרת אביסרור בנווה זאב-כניסה תוך 5 חודשים; מגדלי אביסרור – פרויקט היוקרה בשדרות רגר – פנטהאוז אחרון בכניסה מידית; רמת אביסרור, דירות אחרונות בשכונת רמות בכניסה מידית.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה