עסקים וכלכלה

דמרי על בטוח

עסקים וכלכלה27 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

חברת י.ח דמרי יוצאת במסלולים מותאמים אישית לרוכשים בכלל הפרויקטים באזור הדרום

דמרי על בטוח
סנטרל פארק 17 י.ח דמרי ואזורים | הדמיה: באדיבות י.ח דמרי

חברת י.ח דמרי יוצאת במבצע סוף שנה – "דמרי על בטוח", ומציעה מסלולים והטבות בהתאמה אישית בכל פרויקטי החברה בבאר שבע, אופקים ונתיבות.

בין ההטבות המוצעות: הנחה כספית של 6-10% (תלוי פרויקט ומסלול הטבה), פטור מריבית והצמדה על התשלומים, פטור מהחזר משכנתא לשנה, הלוואות מסובסדות ומהוונות ועוד.

בין הפרויקטים המשתתפים במבצע, דמרי נוף הפארק בנתיבות, פרויקט ייחודי מול חורש טבעי עם נוף לפארק ולאגם של 2 מבנים בני 9 קומות, בו מוצעות למכירה דירות 4 ו-5 חדרים, החל מ-1.049 מיליון שקלים. פרויקט נוסף הוא דמרי סנטרל פארק 17 בבאר שבע, פארק המגורים הגדול בישראל, עם 17 מגדלים, בני 29 קומות בלב העיר, בו מוצעות למכירה דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, החל מ-1.27 מיליון שקלים.

נוף הפארק – נתיבות | הדמיה: באדיבות י.ח דמרי

כמו כן משתתף במבצע פרויקט דמרי באופקים, מתחם בוטיק חדש בשכונה החדשה של אופקים, הכולל קוטג'ים ובניינים בני 3-4 קומות, ובו מוצעות למכירה דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, החל מ-1.05 מיליון שקלים.

אמיר כהן, מנהל מכירות ארצי בחברת י.ח דמרי: "הרוכשים, אם הם זוגות צעירים, משפרי דיור או משקיעים, שיבחנו את המבצעים שמציעה החברה, יגלו שהם 'הולכים על בטוח', לא רק במובן שכל אחד יכול למצוא מסלול שמתאים לצרכיו, אלא גם בזכות הוודאות שיכולה החברה להעניק מבחינת לוחות זמנים לפרויקט, סוג הדירה שיקבלו הרוכשים וכמובן מבחינת סטנדרט הבנייה והמפרט האיכותי. מסלול שעשוי להיות אטרקטיבי מאוד לכלל הרוכשים הפוטנציאלים הוא מסלול 'מחיר קבוע', ללא ריבית והצמדה, שיאפשר לרוכשים תחושת ודאות רבה, מאחר ומחיר הדירה הוא המחיר הסופי, ללא שינויים".

פרויקט דמרי באופקים | הדמיה: באדיבות י.ח דמרי

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

ריח של פסח ב-!BOOOM

בכניסה לסניף ״בום״ במגדל הרכבת ובקניון עזריאלי הנגב בב"ש, צריך לפתוח חזק חזק את העיניים ואת האף כדי ליהנות מהמראה המרהיב והריח הנעים של פסח שמתקרב…

עסקים וכלכלה27 במרץ 2024    דקה אחת
0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה