עסקים וכלכלה

בואו להתפרע: ההמבורגר החדש שיעיף לכם את הראש

עסקים וכלכלה21 בנובמבר 2018    3 דקות
0

עם תוספות שאין באף מקום אחר, בשר עסיסי שרק עושה טעם של עוד ומשלוחים כמעט סביב השעון, אין סיכוי שלא תתמכרו. הכירו את קנזס – הבורגר בר החדש בשכונה ד' שטורף את הקלפים ומביא לכם את המאכל הפופולרי כמו שמעולם לא טעמתם. אה, והוא כשר, כשאפילו יש מנות גם לטבעונים

בואו להתפרע: ההמבורגר החדש שיעיף לכם את הראש
צילומים: בן גבאי

מי שעבר לאחרונה באיזור שכונה ד' ומרכז הנגב, ודאי נתקל בשלט גדול המתנוסס ליד מסעדת אסייתיקה ופאב הבלנדר עם השם השובב "קנזס – בורגר בר פרוע". אז לכל מי שתהה לעצמו במה מדובר, מתברר שזוהי האחות הקטנה של אותם העסקים שפתחו במשותף ניר חג'ג' וצפריר עבדו. ואם אתם שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לחדש לנו בהמבורגרים, ובכן, מסתבר שהרבה מאד.

צילום: בן גבאי

קנזס מביאים לקדמת הבמה שילוב מנצח של אוכל טעים ונגיש, שמתחבר כמו קסם לטעמים מאד מוכרים שכמעט כל אחד מכיר מהמטבח של אמא. התוצאה מופלאה ועשויה לגרום להתמכרות לא קלה. אז שלא תגידו שלא הזהירו אתכם.

נתחיל מהספיישלים שהם ללא ספק גולת הכותרת של המקום. ארבע מנות שונות של המבורגר וכל אחת עם טוויסט שונה ומיוחד: ה"לאקי לוק" עם ממרח זיתים וארטישוק, גוואקמולי ומקלות בטטה. בהחלט מנה שתבוא בטוב לחובבי הטעם הים תיכוני.

צילום: בן גבאי

"האוכף הלוהט", בורגר פשוט מעיף שמגיע עם ממרח חלפיניו משוגע, פלפל חלפיניו ומיקס בצל ושום ומתאים במיוחד לחובבי טעמים פיקנטיים (לא חריף מדי).

"קלינט איסטווד" שמגיע עם ממרח פסטו וכמהין, חציל ועגבנייה צלויה, אולי הדבר הכי טעים ומרענן שיצא לנו לטעום לאחרונה.

צילום: בן גבאי

ו"ג'אנגו" שמגיע עם ממרח לימון כבוש, מלפפון חמוץ, פלפלים קלויים ושום קונפי וכן, זה מטורף בדיוק כמו שזה נשמע. אכן, לא התוספות הסטנדרטיות שאנחנו רגילים לקבל עם ההמבורגר שלנו ופה למעשה נמצא כל הקסם של קנזס.

את הספיישלים תוכלו לקבל בגודל של 200, 300 או 350 גרם לבחירתכם והם מגיעים בתוספת לבחירה בצד של צ'יפס, צ'יפס בטטה, מיקס, הום פרייז או טבעות בצל. לטיפוסים הקלאסיים יותר מבינינו ניתן להזמין המבורגר אנטריקוט באותו מבחר גדלים או לחלופין להזמין המבורגר מ-100% בשר טלה בגודל 250 גרם.

צילום: בן גבאי

הטבעונים והצמחונים יוכלו ליהנות מבורגר פטריות עסיסי, שהוגדר גם על ידי אוכלי בשר כמשובח וטעים מאד. לכל אלו תוכלו להוסיף מגוון תוספות כמו פטריות, ביצת עין ופלחי אננס ומי שממש רוצה להתפנק, יכול גם לבחור בתוספות כמו כבד אווז או חזה אווז מעושן.

צילום: בן גבאי

בקיצור, נראה שמדובר בבשורה מרעננת ומחדשת במיוחד בענף הבורגרים בעיר ועכשיו אתם יכולים להתפנק גם במשלוחים, גם בישיבה במקום וגם בישיבה בשעות הערב והלילה בבלנדר לצד בירה קרה. את האווירה המיוחדת במקום מבטיח הבעלים ניר חג'ג' לשמור כמה שיותר ולהפתיע אתכם בכל הזדמנות: "כישבנו לבנות את התפריט בלילה לבן שהוקדש במיוחד לעניין, אמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים להביא את ההמבורגר הזה לקהל בצורה מיוחדת שהם עדיין לא מכירים. אז תהיו בטוחים שהולכות להיות עוד הרבה הפתעות וטעמים חדשים בעתיד!".

יצחק אבינו 5 באר שבע
טלפון – 08-9519673

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה