עסקים וכלכלה

'פאלאס' להבים

עסקים וכלכלה11 בנובמבר 2018    3 דקות
0

נפתחה דירה לדוגמא בפרויקט 'פאלאס' להבים – פרויקט הדיור המוגן הראשון בדרום.  Palace דיור מוגן מקבוצת עזריאלי בונה ביישוב 350 יחידות דיור, בשטח כולל של 45,000 מ״ר ובהשקעה כוללת של 250 מיליון שקלים

'פאלאס' להבים
Palace להבים. סלון ומטבח |צילום: שירן כרמל

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי: "הבית בלהבים אשר נמצא בשלבי בניה מתקדמת הוא בשורה לתושבי האזור. בימים אלה נפתחת דירה לדוגמא המאפשרת להתרשם מרמת המגורים הייחודית לקבוצת עזריאלי. כעת גם המשפחות המתגוררות בדרום יכולות להבטיח ליקיריהם איכות חיים גבוהה קרוב לבית".

הקמת פרויקט הדיור המוגן היוקרתי ״Palace להבים״ בידי חברת Palace דיור מוגן, מקבוצת עזריאלי נמצאת בעיצומה. הפרויקט היוקרתי יכלול כ-350 יחידות דיור, בשטח כולל של כ-45,000 מ"ר, ביישוב להבים, וקבוצת עזריאלי שילמה תמורת הקרקע סך של 21 מיליון שקלים. סך העלות של הפרויקט כולו מוערכת בכ-250 מיליון שקלים.

Palace דיור מוגן, הידועה בסטנדרט המגורים הגבוה שהיא מעניקה לבני הגיל השלישי, מתעתדת לפנות לחתך אוכלוסייה רחב ולתת מענה מיטבי לאוכלוסייה זו שסובלת מהיעדר בתי דיור מוגן באזור הדרום. הפרויקט היוקרתי כבר מעורר התעניינות רבה ועשרות רבות של מתעניינים, מרביתם מאזור הדרום, כבר נרשמו בתהליך הרישום המוקדם של החברה, המקדים את תהליך הרכישה בפועל.

Palace להבים. חדר שינה | צילום: שירן כרמל

הפרויקט היוקרתי מציע תמהיל דירות מגוון, לרבות דירות 2-3 חדרים + מרפסת, דירות גן ודירות פנטהאוז. דיירי הפרויקט ייהנו ממגוון שירותים בסטנדרטים גבוהים, כולל ספא מפואר, בריכת שחייה חצי אולימפית, מרכז ספורט, מסעדה, אולם אירועים, בית כנסת, ספרייה, חדרי קלפים, מרפאה ועוד. בנוסף, יכלול הפרויקט פארק ירוק ושטחי מסחר בהיקף של כ-1500 מ"ר, בהם חנויות, מסעדות ובתי קפה, חניון תת קרקעי ואגף סיעודי. הקומפלקס החדש עוצב ככפר נופש פסטורלי, המאופיין בצבעים בהירים, תוך שימוש רב באבן ובעץ המשתלבים בנוף המדברי והוא משתרע על פני 28 דונם.

להבים מהווה דריסת רגל ראשונה של קבוצת עזריאלי ביישוב הדרומי הנמצא בצומת דרכים מרכזי, במרחק 50 דקות נסיעה מתל אביב, כשתחנת הרכבת המקומית והסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים מגדילים עוד את מידת האטרקטיביות של היישוב.

PALACE להבים מציעה סטנדרט מגורים ברמה הגבוהה ביותר, בדירות חדשות ומעוצבות עד הפרט האחרון, תוך הבנה והתאמה של הדירות לדיירים בני הגיל השלישי. עם פתיחת הדירה התגלו אלמנטים ייחודיים שהביאה איתה קבוצת עזריאלי לעולם הדיור המוגן. הדירות החדשות שעתידות להיפתח בפרויקט בלהבים לוקחים צעד קדימה את הנוחות וההתאמה לגיל השלישי, כחלק מכך נוספו כמה חידושים אטרקטיביים כמו תריס חשמלי לכל חלון, שני חדרי שירותים ולחצני מצוקה. הדירה תאפשר הכנסת מכונת כביסה ומייבש, בנוסף לשירותי הכביסה שקיימים בבניין.

Palace להבים. חדר אורחים |צילום: שירן כרמל

הדירות כוללות גם:

* חדרי רחצה מרווחים ובטיחותיים

* חדר שינה עם ארונות קיר / חדר ארונות

* מטבח מאובזר הכולל ציוד חשמלי: מקרר, כיריים חשמליות,

* תנור אפייה

* מיזוג אוויר דירתי אם אפשרות להתאמת טמפרטורה שונה בכל חדר בדירה.

* ריצוף וחיפוי לבחירה: פרקט, אריחי פורצלן או שטיחים מקיר לקיר

* לחצני מצוקה

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה