עסקים וכלכלה

מבצע מטורף בנתיבי בריאות

עסקים וכלכלה7 בנובמבר 2018    4 דקות
0

נתיבי בריאות מציעה 700 שקלים במתנה על מגוון טיפולים

מבצע מטורף בנתיבי בריאות
צילום: באדיבות נתיבי בריאות

ידוע כי שיפור המראה החיצוני גורם לנו להרגיש בטוחים ונינוחים יותר. סימני הזדקנות, שינויים בקווי המתאר של פנינו ומצבורי שומן עקשניים, הם רק חלק מהגורמים שעשויים לגרום לנו לירידה בתחושת האטרקטיביות, הביטחון העצמי והנעורים שלנו. בקליניקה לרפואה אסתטית של נתיבי בריאות, מבטיחים לכם להשיב את היופי, המראה המושך, תחושת הנעורים ושמחת החיים. "אנו בנתיבי בריאות מאמינים שטיפולים אסתטיים הינם חלק בלתי נפרד מעולם הרפואה ולכן, עליהם להיעשות בצורה אחראית, על ידי רופאים המוסמכים לכך".

חברת נתיבי בריאות הוקמה בשנת 2003 על ידי ד"ר מוריס ביטון וד"ר אלי רימון, רופאים מומחים עתירי ניסיון בתחום רפואת המשפחה והאסתטיקה. "מאז הקמתה ועד היום, מאות מטופלים מרוצים עברו שינוי אמיתי ומשמעותי בזכות נתיבי בריאות.

​"אנו מאמינים שטיפול נכון ומקצועי צריך להביא לתוצאות מהירות שהשפעתן נמשכת לאורך זמן", נמסר. "לכן, בנתיבי בריאות מקפידים להעניק את הטיפול החדשני והאיכותי ביותר. שיטות הטיפול, החומרים הרפואיים והמיכשור בו אנו משתמשים הינם המתקדמים והטובים ביותר בתחום. הטיפולים האסתטיים בנתיבי בריאות מותאמים באופן אישי לצרכיו ורצונותיו של המטופל".

"חשוב לנו להעניק למטופלינו יחס חם, אנושי ובגובה העיניים ולכן, לפני תחילת הטיפול אנו נפגשים עם מטופלינו לפגישת ייעוץ בה אנחנו לומדים על אורח חייהם, ציפיותיהם וחששותיהם מהטיפול. אנו נסביר על הטיפולים השונים, השפעותיהם, ייתרונותיהם ובמידה וקיימות, גם על תופעות הלוואי והמגבלות עקב הטיפול. בחירת הטיפול מתוך מגוון הטיפולים שלנו, נעשית בצורה משותפת על ידי הסגל הרפואי והמטופל. במהלך תקופת הטיפול ולאחריה, אנו מקפידים על שמירת הקשר עם מטופלינו כדי לשמוע על החוויה שהם עוברים ועל מידת שביעות הרצון שלהם מהטיפול".

בין הטיפולים:

טיפול בגז אוזון (Ozone): אוזון הוא גז חסר צבע המורכב משלוש מולקולות של חמצן (O), וסימולו הכימי הוא O3. הגז מופק על ידי חשיפת חמצן למטען חשמלי רב עוצמה. בטבע, תהליך זה מתרחש בעת סופת ברקים. בנתיבי בריאות אנו מפיקים אוזון במרפאה באמצעות מכשיר ייעודי לכך. לאוזון סגולות רפואיות רבות. הוא נחשב לחומר חיטוי יעיל ביותר והוא הורס וירוסים, חיידקים, פטריות וטפילים על ידי חמצון (שריפה) של כל תא הנמצא סביבו ללא מעטפת מגנה המורכבת מחלבונים, כמו זו המגינה על תאי גוף האדם. כלומר, הוא פוגע בטפילים אך אינו פוגע בתאי הגוף.

חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית קיימת באופן טבעי בגוף האדם, ומהווה מרכיב חיוני במבנה העור אשר אחראי על הלחות, אלסטיות ומוצקות העור. עם הגיל, קצב ייצור החומצה ההיאלורונית יורד בהדרגה, והעור נעשה דק יותר, יבש, חסר נפח וקמטים מתחילים להופיע. מפני שחומר זה קיים בגופנו באופן טבעי, בהזרקת החומצה לא מפתח תהליך דחייה והחומר מתכלה מעצמו במשך הזמן. בנתיבי בריאות מציינים כי הם משתמשים אך ורק בחומרים המובילים בתחום: Radiesse, Stylage ו- Voluma. סוג החומר לשימוש ייקבע לאחר ייעוץ עם הרופא המטפל.

המסת שומנים – ליפוליזיס: אנשים אנשים רבים נאבקים במצבורי שומן עקשניים אשר מסרבים להעלם, למרות ניסיונות דיאטה רבים ומגוונים ופעילות ספורטיבית קבועה. כמענה לבעיה זו, בנתיבי בריאות, מציעים את שיטת המסת השומנים, ליפוליזיס, שהיא שיטה לא ניתוחית לצמצום מוקדי שומן הנמצאים ברקמת תת-העור באזורים ממוקדים ובעייתיים בגוף.

חוטים נספגים: עם השנים, כחלק מתהליך ההתבגרות הטבעי, מאבד עורנו מגמישותו ומקבל מראה עייף ומבוגר. הטיפול בחוטים נספגים הוא הליך חדשני למיצוק עור מדולדל בפנים ובאזורים שונים בגוף ללא צורך בניתוח. הטיפול תורם למראה עור חלק, חיוני ובריא, מביא לתוצאות מיידיות הנשמרות לאורך זמן ומסייע להאט ולמנוע את המשך הזדקנות העור.

בוטוקס – החלקת קמטי הבעה: קמטי הבעה מופעים בפנינו אחרי שנים רבות של חיוכים, מחשבות עמוקות ומבטים מודאגים. הם נגרמים עקב פעולות חוזרות ונישנות של שרירי הפנים. הטיפול בבוטוקס להחלקת קמטי הבעה הוא הליך קוסמטי פשוט יחסית ופופולרי ביותר עם אפקטיביות גבוהה, אך לזמן מוגבל.

לפרטים: יפית אוחיון, 050-6865885

ד"ר אלי רימון | צילום: באדיבות נתיבי בריאות

ד"ר מוריס ביטון | צילום: באדיבות נתיבי בריאות

מנהלת הקליניקה יפית אוחיון | צילום: באדיבות נתיבי בריאות

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה