עסקים וכלכלה

"אביב פרסום" זכתה בתקציב הפרסום של "מחסני השוק"

עסקים וכלכלה1 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

תקציב הפרסום של הרשת, נחשב לאחד מהתקציבים הנחשקים ביותר במשק כשהיקף הפרסום השנתי של החברה נאמד במיליוני שקלים

"אביב פרסום" זכתה בתקציב הפרסום של "מחסני השוק"
בנצי גורנו וניס אביטן. בעלי המשרד "אביב פרסום" | צילום: יח"צ "אביב פרסום"

תקציב הפרסום של רשת "מחסני השוק", עובר למשרד הפרסום "אביב פרסום", בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן.

תקציב הפרסום של הרשת, נחשב לאחד מהתקציבים הנחשקים ביותר במשק, כשהיקף הפרסום השנתי של החברה נאמד במיליוני שקלים. התקציב נוהל עד כה על ידי משרד הפרסום זרמון. במסגרת חוזה ההתקשרות, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל וכן, על ניהול הנכסים הדיגיטליים כמו עמוד הפייסבוק הפעיל של החברה. מחסני השוק הנה אחת מרשתות השיווק המובילות בארץ, המונה 28 סניפים.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק: "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי 'אביב פרסום' ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים, אשר יטיבו עם לקוחותינו, בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".

בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, הוסיף: "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו 'מחסני השוק', במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני, המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב, המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

מרהטים את הבית במתנה: קונים במתחם דיזיין...

בפסח הקרוב האפיקומן שתוכלו לקבל יהיה שווה במיוחד – כל מי שירכוש לכל הפחות בשתיים מחנויות המשתתפות במבצע במתחם דיזיין...

עסקים וכלכלה26 במרץ 2019    דקה אחת
0

שאלה של סגנון

הסגנון המודרני הסגנון המודרני מאופיין בבנייה פשוטה ופונקציונלית, ללא עיטורים וקישוטים, עם קווים ישירים, מינימליזם וניקיון עיצובי. על אף שסגנון...

עסקים וכלכלה14 במרץ 2019    2 דקות

כתיבת תגובה