עסקים וכלכלה

הבחירות בפתח: כיצד תבחרו את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם?

עסקים וכלכלה11 באוקטובר 2018    4 דקות
0

הבחירות לרשויות המוניציפליות עוד רגע כבר כאן, אבל קודמות להן בחירות לא פחות חשובות שישפיעו על החיים שלכם מדי יום – הבחירות שנוגעות לאופן שבו הבית שלכם ייראה בשנה הקרובה. מומחי העיצוב של מתחם דיזיין פלוס בבאר שבע נותנים לכם 10 טיפים שיסייעו לכם לבצע את הבחירות הנכונות ביותר

הבחירות בפתח: כיצד תבחרו את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם?
עץ טבעי. מתוך קולקציית שומרת הזורע בדיזיין פלוס באר שבע צילום | יח"צ

Keep it Simple – הצעד הראשון בבחירות שלכם לבית הוא להתמקד בפשטות. לפשטות יש אפקט מרגיע משום שהיא גורמת לסביבה להיות מסודרת, מאורגנת ושלווה. העיצוב הפשוט נוטה לעבר סגנון מינימליסטי, אך אין פירושו דל וצנוע. במקום זה הבית נראה ומרגיש נינוח, קל ומאוורר. דרכים להגשים זאת כוללות שימוש בעצים בגוונים חמים וצבעי פסטל מרגיעים וניטרליים.

 

עץ טבעי – כפי שציינו, אחת הדרכים להשגת המראה הפשוט היא שימוש בעץ טבעי או בגווניו. מטבחים לבנים ונקיים היו המגמה בשנים האחרונות, אבל הם אט אט מפנים דרך למראה טבעי יותר. משטחי עץ בהיר וטבעי נותנים למטבח תחושה רגועה וחמה יותר.

בדים טבעיים –  הבדים הטבעיים צפויים להוות מגמה מרכזית בזמן הקרוב. חפשו אותם ברהיטים מרופדים, כריות ושטיחים. התנועה לעבר בדים טבעיים היא חלק ממגמה רחבה יותר בתחום העיצוב העכשווי של נסיגה מן החיים המודרניים המחוספסים למגמה שלווה יותר. החדשות הטובות הן שהשילוב של בדים טבעיים ישתלב על פני סגנונות עיצוב רבים.

בדים טבעיים. מתוך קולקציית דיור בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

עיצוב ירוק –  האם צמחים מקורים אי פעם יצאו מהאופנה? התשובה היא לא וגם השנה ככל שהבית יהיה ירוק יותר, כך ייטב וצמחים עם עלים גדולים עומדים להפוך ללהיט גדול. אם אין לכם אמון בכישורי הגינון שלכם, צמח מלאכותי איכותי הוא התשובה. כיום צמחים מלאכותיים אינם נבדלים בחזותם מן הדבר האמיתי, והיתרון – הם לא דורשים כלל כישורי גינון.

בית ירוק. מתוך קולקציית ניקולטי בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: אלעד גונן

ירוק מרווה – אם אנחנו כבר מעצבים בית ירוק, חשוב לציין כי הצבע הירוק צפוי לתפוס נפח מרכזי ברחבי הבית.  הגוון הנקרא ירוק מרווה ימצא את דרכו לתוך הבית באמצעות צמחים אמיתיים, צמחים מלאכותיים, כריות וצבעי הקיר.

 

צבע ירוק. מתוך קולקציית דיור בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

צבעי הטבע והאדמה – אין זה מפתיע כי צבעי אדמה והטבע ישלטו בתקופה הקרובה בעיצוב הביתי. אחרי הכול, צבעי אדמה עולים בקנה אחד עם ארבע תחזיות עיצוב אחרות שלנו: פשטות, עץ טבעי, צמחים וצבע ירוק מרווה. אתם צפויים לראות יותר גוונים חמים בצבע בז' , גוונים ירוקים שונים ועוד.

בדים טבעיים. מתוך קולקציית דיור בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

קווים מעוגלים – במקום קווים ישרים וחלקים, קווים מעוגלים, מעוקלים ועקומים יהוו חלק מפריטי ריהוט שכדאי לכם לשים בביתכם וייתנו להם צורה עגולה ורכה יותר. קווים אלו לא יופיעו רק על רהיטים ויהיו חלק מהעיצוב שיופיע גם על מראות ומסגרות שונות ברחבי הבית.

אר-דקו – לצד החזרה לפשטות, ניתן לראות גם מגמה הפוכה עם חזרתו של סגנון העיצוב היוקרתי אר-דקו. סגנון האמנות הצרפתי, שהחל להתפתח בראשית המאה ה-20 והתרחב לתחום העיצוב, כולל  רפרטואר עשיר של עיטורים גאומטריים, שימוש בצורות מהטבע וליטוש סופי ומהודק בפרטים הקטנים. רמזים לעיצוב האר דקו ניתן להכניס בשולחנות, כיסאות, תאורה ומתכות מעורבות שיעניקו שביב של זוהר לביתכם.

עגלות הגשה – בשנים האחרונות עגלות הגשה יוצאות ונכנסות מהאופנה פעם אחר פעם וכעת נדמה כי הן לא הולכות לשום מקום. עם החזרה של סגנון האר-דקו, גם עגלות הגשה בסגנון אמצע המאה ה-20 יעניקו לבית זוהר של פעם. אם אתם אוהבים לערבב קוקטיילים לאורחים, עגלת הגשה תאפשר לכם לקחת את המסיבה שלכם לכל מקום בבית. זה גם מקום מושלם לאחסן כלי זכוכית ובקבוקי שתייה.

שולחנות שיש – פריט נוסף שחוזר לאופנה הוא שולחנות שיש שהולכים ונהיים אופנתיים יותר בסצנה העיצובית.  האי המוכר במטבח הופך לשולחן שיש הניתן  להזזה וכך מספק לנו גם משטח עבודה וגם שולחן שימושי. זוהי גם דרך טובה להכניס שיש יוקרתי לתוך הדירה במחיר נוח יחסית יותר מאשר שילוב של שיש במוקדים רבים ברחבי הבית.

שולחן שיש. מתוך קולקציית אלוני בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה