עסקים וכלכלה

החג הזה כולו מיקי מאוס

עסקים וכלכלה21 בספטמבר 2018    2 דקות
0

קניוני עזריאלי חוגגים יום הולדת למיקי מאוס בסדרת אירועים חסרי תקדים, אשר פותחו יחד עם חברת וולט דיסני, במיוחד לרגל המאורע ויפתחו לקהל הרחב בחול המועד סוכות

החג הזה כולו מיקי מאוס
ירדן הראל ומיקי מאוס | צילום: חן זהביאן

העכבר הכי מפורסם בעולם, מיקי מאוס, הגיח לראשונה על המסך הגדול בסרט האנימציה המדובב הראשון בעולם – "ספינת הקיטור ווילי", ב-18 בנובמבר 1928.

החל מחודש אוגוסט ועד לנובמבר 2018, מציינים בכל העולם את חגיגות ה-90 לדמותו אשר הפכה לאייקון תרבותי הפונה

מור סילבר | צילום: עידו לביא

לכלל הגילאים והמגדרים. הגישה האופטימית של מיקי ואישיותו מעוררת החיבה ממשיכות לשמח מדי יום מעריצים מכל רחבי העולם. לכבוד חגיגות יום הולדתו, קניוני עזריאלי פותחים לראשונה בישראל את חגיגות ה-90 בסדרת אירועים ופעילויות חסרות תקדים אשר יוצרו ופותחו במיוחד למאורע ויוצעו ללא עלות לקהל הרחב בתקופת חול המועד סוכות.

חברת וולט דיסני וקניוני עזריאלי מציעים מגוון פעילויות חווייתיות מיוחדות לדוגמה: ריקוד מול מסך אינטראקטיבי, כאשר דמותו של מיקי מאוס רוקדת על המסך ומזמינה את המשתתפים לרקוד עימו. החוויה מאפשרת למשתמשים לבחור סגנון ריקוד המזוהה עם תקופות שונות בחייו של מיקי, לרקוד וליהנות מאפקטים מיוחדים שיכניסו לאווירה של אותה התקופה. עם סיום החוויה, המשתמש יקבל לרשותו את הסרטון ויוכל לשתף אותו ברשתות החברתיות. האפליקציה תופעל לראשונה בארץ במסגרת חגיגות ה-90 למיקי, שיתקיימו בקניוני עזריאלי.

כמו כן, בחגיגות יום ההולדת ניתן יהיה להתרשם מתמונות בהן חבויה הדמות של מיקי מאוס, אותן צריך יהיה לאתר, מתחם חוויתי של מכוניות על שלט המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה "מיקי ומכוניות המרוץ". מדובר בעמדת צילום בה מצטלמים לצד דמותו של מיקי מאוס אשר תופיע על גבי התמונה, ניתן לקבל אותה פיזית ולשלוח למייל, ופעילות ייחודית של יצירה צבעונית וקישוטים לסוכה בהשראת הכוכב.

בנוסף לפעילויות החווייתיות, ישווקו קולקציות ייחודיות של מיקי מאוס ממותגים בינלאומיים, לצד רשתות מקומיות מובילות בעולמות האופנה. התכשיטים, הלבשת הבית, הצעצועים ומוצרי הפופ, כמחווה ל-Mickey the true original. בין המותגים שייקחו חלק בפעילות: סטורי, פנדורה, דיזיגוואל, שילב, סטימצקי, הפנינג, קרביץ, ורדינון, רשת פוקס, דלתא, צומת ספרים, toys r us ועוד. את שלל המוצרים ניתן למצוא בקטגוריה ייעודית באתר הקניות של קבוצת עזריאלי AZRIELI.COM.

מיקי מאוס

יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי: "מיקי מאוס הוא סמל אוניברסלי המסמל שמחה ואופטימיות בקרב הציבור. החיבור עם חברת וולט דיסני ודמותו של מיקי מאוס בפרט, תיצור חוויה מרגשת במיוחד לכלל הגילאים. קניוני עזריאלי פועלים ויוזמים כל העת פעילויות מעניינות וחדשניות אשר נועדו להעצים את חווית הבילוי לכל המשפחה".

הפעילות תתקיים בקניוני עזריאלי בין התאריכים 25-27.9

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה