עסקים וכלכלה

Find Your cup

עסקים וכלכלה20 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

האם את יודעת מהי מידת החזייה האמיתית שלך? רשת "המשביר לצרכן" מרחיבה את פעילותה בתחום ההלבשה התחתונה ויוצאת במהלך שיווקי משותף ובלעדי עם מותג ההלבשה התחתונה המוביל "טריומף"

Find Your cup
צילום: יח"צ

"המשביר לצרכן": "המהלך המשותף של המשביר לצרכן עם טריומף מעמיק את האחיזה של מחלקת ההלבשה התחתונה בתחום בישראל, שכן מחלקות ההלבשה התחתונה של המשביר לצרכן מציעות את המגוון הגדול ביותר של מותגי הלבשה תחתונה בינלאומיים ומקומיים כאחד".

רשת הכל – בו הגדולה בישראל, "המשביר לצרכן", ממשיכה להרחיב את מחלקת ההלבשה התחתונה, מהמובילות בישראל, עם המגוון הגדול ביותר של מותגי הלבשה תחתונה המובילים מהארץ ומחו"ל. בימים אלה מובילה הרשת עם "טריומף" מהלך ראשון וייחודי בארץ הכולל עמדת קפה ופינות ישיבה שתנדוד בין הסניפים ברחבי הארץ ודיילות שתחלקנה מאות כוסות קפה ממותגות ברחבי הקניון או במתחם הפעילות.

הלקוחות יוכלו לקחת את כוס הקפה ל"בית קפה" שיוקם בסניף, שם ימלאו להן את ה-CUP בקפה ויזמינו אותן למדידת חזייה. הצוות המקצועי של טריומף יעזור, ייעץ וייתן ייחס אישי לכל לקוחה למצוא את ה-CUP  הנכון עבורה.

בנוסף, ייהנו הלקוחות מ-35 אחוזי הנחה על כל חזיות טריומף.

"המשביר לצרכן": "המהלך נועד להעניק ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו והוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של הרשת להוות בית למותגים המובילים בעולם בתחומים שונים. הרשת תמשיך להוביל את קטגוריית ההלבשה התחתונה עם מיטב המותגים מהארץ ומחו"ל, במחירים משתלמים, ועם שירות מקצועי ומסור ללקוחותינו".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה