עסקים וכלכלה

י.ח דמרי תבנה מרכז מסחר ומשרדים בהיקף של 14,000 מ"ר בדימונה

עסקים וכלכלה5 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

י.ח דמרי החלה בימים אלה בהקמת "דמרי סנטר דימונה"

י.ח דמרי תבנה מרכז מסחר ומשרדים בהיקף של 14,000 מ"ר בדימונה
צילום: יח"צ

מדובר במרכז מסחר ומשרדים בשטח בנוי של כ-14,000 מ"ר בלב העיר בדימונה.

בקומת הקרקע של המרכז, כ-7,500 מ"ר של שטחי מסחר, אשר יכללו כ-40 חנויות ומסעדות של מיטב הרשתות הגדלות בישראל. כמו כן, בשלוש הקומות מעל הקרקע, כ-6,500  מ"ר של משרדים. המרכז צפוי להתחיל לפעול ב-2020.

יגאל דמרי, מנכ"ל ובעלים י.ח דמרי אמר במהלך אירוע להנחת אבן הפינה: "בשנים האחרונות חווה דימונה פריחה משמעותית ועם הסכמי הגג שנחתמו לאחרונה העיר צפויה להכפיל את אוכלוסייתה. מכאן שגם הביקוש למרכז חדש אשר יהווה מוקד בילוי, פנאי ועסקים בעיר יעלה בשנים הקרובות. אנחנו שמחים לבנת מרכז מסחרי במרכזה של העיר שיהווה כתובת לקניות ובילוי במרחק הליכה מהבית ומאמינים שתוך תקופה קצרה יהפוך המקום למקום המרכזי ביותר בעיר".

י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ וכן עוסקת בייזום פרויקטים למסחר, מלונאות ותעשייה. בנוסף, מחזיקה החברה במספר נכסים מניבים בישראל.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה