עסקים וכלכלה

ביטוח על הבר: סדרת מפגשים חדשה בנושא ביטוח במתחם 'ישפרו פלאנט' באר שבע

עסקים וכלכלה17 באוגוסט 2018    2 דקות
0

סדרת מפגשים מרתקים בנושא ביטוח, תחל בחודש ספטמבר עם מומחה הביטוח יהודה בקשי במסעדת בלאק במתחם ישפרו פלאנט

ביטוח על הבר: סדרת מפגשים חדשה בנושא ביטוח במתחם 'ישפרו פלאנט' באר שבע
יהודה בקשי | צילום: יח"צ

מתחם ישפרו פלאנט בבאר שבע יקיים אירוע מיוחד בשיתוף פעולה עם מסעדת הבלאק במתחם לקהל הרחב. מדובר בסדרת מפגשים בנושא ביטוח – "עושים סדר בביטוח" שעיקרה הוא להבין לעומק את נושא הביטוח ולצאת עם כלים מתאימים כל אחד בהתאמה לצרכיו. מדובר באירוע ייחודי שיפגיש בין הקהל הרחב, לבין מומחה הביטוח, יהודה בקשי אשר יעניק טיפים ועצות שיסייעו להם להבין את הנושא טוב יותר ולדעת לגשת לנושא מבלי לפחד ואף לחסוך בכסף רב כאשר הם רוכשים פוליסה נכונה אשר מתאימה לצורכיהם.

מדובר באירוע ייחודי, שכן שלצד ההנאה מבילוי פנאי בבר, הוא מאפשר למשתתפים בו להרחיב את הידע שלהם כאשר הם ניגשים לנושא ויהיו מעוניינים בעתיד לרכוש את אחת הפוליסות וזאת באמצעות הרצאות 'בגובה העיניים'.

האירוע יחל בדברי פתיחה של מנהל ישפרו פלאנט, מר יריב טל, אור מנהל מסעדת בלאק במתחם ולאחר מכן הרצאה בת שעה של מומחה הביטוח יהודה בקשי. בחלקו האחרון של הערב יתאפשר זמן לשאול שאלות ולקבל תשובות מקצועיות בנושאים שונים שיעלו במהלך הערב.

בין הנושאים השונים אשר נבחרו בקפידה רבה ולצד סקירה מקיפה של נושא הביטוח ו"סדר בביטוח", ייהנו האורחים מסדרת הרצאות מחכימה בביטוחי הבריאות, פנסיה, ביטוח דירה ומשכנתא, ביטוח למגזר העסקי.

יריב טל, מנהל ישפרו פלאנט: "אני שמח להזמין את תושבי האזור להשתתף במפגש 'עושים סדר על הבר' שנקיים בשיתוף מסעדת בלאק במתחם. מדובר במפגש ייחודי ומרתק עם איש מקצוע מוביל בתחום שבמהלכו ישוחח עם הקהל על מגוון רחב של נושאים מעולם הביטוח ואף ייתן מענה על שאלותיהם בתחום".

מומחה הביטוח, יהודה בקשי: "אני מברך את הנהלת המקום על היוזמה. תושבי באר שבע והדרום יקרים לליבי. נושא הביטוח לעיתים נתפס כזניח בגלל חוסר מודעות לנושא, אני שמח ומתרגש לחלוק עימם מעט מהידע".

יום שני (3.9) החל מהשעה 18:00. להרשמה לאירוע ולפרטים נוספים בטלפון – 08-917-2982, הכניסה חופשית, אך מותנית בקניה של 50 שקלים במקום.

סדרת ההרצאות יתקיימו בימי שני בשעה 18:00 במסעדת בלאק במתחם ישפרו פלאנט: 

03.09 – עושים סדר בביטוח

15.10 – עושים סדר בביטוח הבריאות

05.11 – עושים סדר במשכנתא ובביטוח הדירה

17.12 – עושים סדר בביטוח העסקי

07.01 – עושים סדר בפנסיה

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה