עסקים וכלכלה

HERMES הגיעו לבאר שבע

עסקים וכלכלה28 ביולי 2018    דקה אחת
0

ואתן יכולות להפסיק ק לרוץ בין מספרות!!!

HERMES הגיעו לבאר שבע
HERMES | צילום: פרטי

קצת על HERMES: מדובר בחברה המתמחה בטיפולי שיער מתקדמים כבר מעל 10 שנים! HERMES היא לא עוד מספרה שמעניקה פן ותספורת, אלא המומחיות שלה היא טיפולי שיער מתקדמים.

ב-HERMES תוכלו לקבל מענה למגוון טיפולי שיער כמו:

מילוי שיער: מגוון רחב של פתרונות למילוי שיער בטכניקות המתקדמות ביותר בעולם בעיצוב ובהתאמה אישית לכל גיל כמובן. והכל ללא גילוח וללא דבק.

תוספות שיער למילוי והארכת שיער 100% טבעי, מסוג אירופאי או רוסי שיער מושלם! סוג החיבור הינו קארטין חיבורים קטנים סטריליים לא מורגשים בכלל. עבודות מדהימות וטבעיות והכי חשוב שומרות על שיערך.

בין הטיפולים שלהם נימצא גם את שיקום השיער, שזה פיתוח מיוחד שמכיל תערובת עשירה של וויטמינים חלבונים ומינרלים, שמזין ובונה מחדש את השערה וכמובן שהכל בהכנה והתאמה אישית לכל לקוחה במקום. כל אחת ומה שהשיער שלה צריך.

מחלקה שלמה של החלקות שיער לכל סוגי השיער, כשכמובן שאת ההחלקות עושים צוות מומחים עם ניסיון רב! ניתן להשיג את כל סוגי ההחלקות במקום, הכל תוך כדי ייעוץ מקיף ומקצועי עם דודו בוטביקה, שהוא מנהל הסניף ומומחה להחלקות טיפולי שיער כבר שנים.

דודו חזר לבאר שבע אחרי 3 שנים שניהל קליניקה מאוד מוכרת לטיפולי שיער באזור המרכז. כעת, הוא החליט לחזור לאזור מגוריו ולפנק קצת את באר שבע.

חשוב לציין כי כל הטיפולים במקום מאושרים ע"י משרד הבריאות וכמובן מגיעים עם תעודת אחריות לכל לקוח/ה באופן אישי.

בקיצור, קומפלקס גדול ויפיפה, עם חדרי טיפול vip פרטיים, צוות מקצועי ורענן, אווירה נעימה ורגועה. משהו שעוד לא נראה באזורנו.

ביקרנו שם, התרשמנו, התפנקנו, נהנינו ואנחנו ממליצים לכן להגיע ולהיתפנק גם!

בהצלחה ל-HERMES,

שד שז"ר 33 בית נועם

לקביעת ייעוץ ללא עלות: 0535757157

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה