עסקים וכלכלה

בקיץ הזה תראו ורוד: המדריך המלא לצבעים הכי חמים לבית, ואיך לשלב אותם נכון

עסקים וכלכלה12 ביולי 2018    4 דקות
0

אם פעם צבעים צועקים ודומיננטיים היו נשארים עמוק בתוך הארון, הרי שבשנים האחרונות הם משתלטים על חללים מבחוץ ומבפנים וחמים מאי פעם. מומחי העיצוב של מתחם דיזיין פלוס בבאר שבע מגלים מה הצבע עם המוניטין הכי גרוע (ולא בצדק!), איך הופכים ורוד לגברי, ומה הגוון המושלם למטבח, שישאיר את האורחים עם פה פעור ורעבים לעוד. חושבים שאתם מספיק נועזים כדי להיות הקיץ באופנה?

בקיץ הזה תראו ורוד: המדריך המלא לצבעים הכי חמים לבית, ואיך לשלב אותם נכון
אנרגטי ועל זמני. מתוך קולקציית בית המעצבים. להשיג באולם התצוגה של המותג בדיזין פלוס | צילומים: יח"צ

אדום – צבעה של האהבה, התשוקה והאנרגיה המינית.
למה לא? צבע עז ודומיננטי שבשימוש לא נכון עלול "להעמיס" על החלל ואף לשוות לו מראה חנוק וקטן.
למה ממש כן?
צבע אנרגטי, חם ועל-זמני שישתלב בצורה הרמונית בכל חדרי הבית. מומחים אף טוענים שזהו צבע שמעורר תיאבון, על כן, יהיה זה חכם, ואף רענן וייחודי לשלבו באזור המטבח והאירוח. פרט לאזורים אלו הצבע האדום יבלוט וישתלב בכל חלל ביתי.
איך?
ניתן לשלב את הצבע בידיות הארונות או אפילו רק בקווי המתאר שלהם, במוצרי חשמל קטנים, ובברזים, כאשר גוף הברז ישלב אדום – כל אלו ייצרו מראה מתוחכם וחדשני. הנועזים שביניכם יוכלו לבחור שיש אדום ללא חשש – הוא יעניק לחלל מראה על זמני, בוהק ונקי, שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה.

כתום – בדומה לאדום, גם הצבע הכתום מתהדר באפקט מעורר אנרגיה, אך ללא החדות העזה של האדום.
למה לא? מאחר שמדובר בצבע חם ובוהק, לא מומלץ להשתמש בו בנדיבות רבה מדי, שכן הדבר עלול ליצור תחושת חוסר איזון.
למה ממש כן? הצבע הכתום מעניק תחושה ביתית וחמימה שאינה נעדרת תחכום ורעננות, וגווני האדמה מתאימים לשילוב בחללים רבים.

איך? צביעת קיר בודד, הדבקת טפט או יצירת חיפוי קיר על רקע חלל נייטרלי או גוונים בהירים ופסטליים של כתום יעניקו את "זריקת הצבע" הנדרשת. כמו כן, ניתן לשלב את הצבע השובב בחפצי נוי כמו כריות, פופים, הדומים ואף יצירות אמנות ומסגרות תמונה.
כדי לאזן את החלל, תוכלו לשלב חפצים קטנים נוספים אשר יהוו כ-10% מכלל החלל, בצבע המשלים של כתום, הלא הוא כחול, בו ניתן לעשות שימוש בגווניו הרבים, עם עדיפות לכהים על סקאלת הנייבי והרויאל.

עושה שמח בסלון. מתוך קולקציית נטוצי. להשיג באולם התצוגה של המותג בדיזין פלוס

ורוד – הצבע הוורוד מככב השנה בכל פינות העיצוב החשובות, הוא השתלט על הפקות לעיצוב הבית, הפגין נוכחות בכל התערוכות הנחשבות בעולם ונחשב, בעיקרון, לסמל מובהק לטוב טעם.
למה לא? הצבע שמקושר לנשיות ורוך מקושר גם, ויש לומר בצדק, לילדותיות או לחדרי ילדות קטנות.
למה ממש כן?
שימוש נכון בוורוד לגווניו יוכל להעניק לחללים מסוימים תעוזה, תחכום והרבה סטייל.
איך?
גוון הפוקסיה הנועז הוא דוגמה מצוינת לצבע נהדר עם יחסי ציבור גרועים. על אף שהוא בוהק ונועז, הוא יתאים לעיטור ושילוב בחללים ציבוריים בבית. כמו כן, אם ברצונכם להפיח חיים בחללים מרכזיים יותר בבית, תוכלו לעשות זאת באמצעות גווניו המאובקים, הפסטליים והבהירים של הוורוד, להשלים את העיצוב ולהעניק את האיזון הדרוש בגווני ירוק רכים וטבעיים. כלומר, יהיה זה נכון לעטר קיר בודד בוורוד בהיר לגווניו, להשתמש ברהיטי בד או ווילונות בגוון דומה, ולהשלים את המראה באמצעות כריות נוי, אביזרי עיצוב ותמונות בגווני ירוק בהיר.

מככב בעולם ובבית. מתוך קולקציית URBAN. להשיג באולם התצוגה של המותג בדיזין פלוס

צהוב – הצבע שמסמל אולי יותר מכל אופטימיות, שמחה, שובבות וקיץ נמצא בשימוש כה נדיר בעיצוב פנים, והגיע הזמן לשבור את המיתוסים לגביו.

למה לא? ישנה נטייה רווחת שצהוב אינו משתלב כהלכה עם צבעים מסוימים.

למה ממש כן? מחקרים טוענים כי הצבע הצהוב מעלה באופן מידי את רמת האנרגיה בגוף, ובשימוש נכון ומאופק הוא אף תורם לרמת הריכוז. על כן, עיצוב חדרי הבית, ביניהם חדרי עבודה ביתיים או חדרי משחקים לילדים באמצעות קירות וריהוט צהוב הינו פתרון שיתרום, מלבד הסטייל והחן הרב, גם לרמת האנרגיה והפעילות של יושבי החדר.

איך? הוא משתלב בצורה מוצלחת עם אפור לגווניו, גווני סגול מאובק ואף ירוק מנטה. בשנים האחרונות הפך שילוב האפור והצהוב לשכיח בעיצוב הבית וכנקודת אור משלימה עם פריטים צהובים כדוגמת כריות, כורסאות, הדומים, ופופים, וכמובן חפצי נוי כמו יצירות אמנות, פסלים ואגרטלים.

שילוב מושלם עם ירוק. מתוך קולקציית שמרת הזורע. להשיג באולם התצוגה של המותג בדיזין פלוס

טיפ למעצב המתחיל: הדבר החשוב ביותר בעיצוב הפנים הוא רמת המינון והשימוש בצבע. החליטו על צבע בסיסי אחד ואז הוסיפו צבעים משלימים או מנוגדים בזהירות.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה